در ماه های اخیر چندین عملیات موفق علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است


ساعت: 12:21
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885873

وزیر اطلاعات گفت: در ماه های اخیر علاوه بر مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی، چندین عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام داده ایم که نشان از صلابت امنیت جمهوری اسلامی و سربازان گمنام دارد. امام زمان (عج).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در دیدار جمعی از مدیران وزارت اطلاعات با رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به توطئه ها و اقدامات دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی علیه امنیت. وی گفت: موفقیت های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام و خنثی سازی توطئه های رژیم صهیونیستی، گزارشی از این اقدامات موفقیت آمیز ارائه کرد.

خطیب با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات برای پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردم برای حل مشکلات، گفت: اگر امروز می‌بینیم که دشمن با تمام اقداماتی که انجام می‌دهد نمی‌تواند از مطالبات مردم برای ضربه زدن به امنیت کشور استفاده کند. یکی از دلایل آن رویکرد مردمی وزارت اطلاعات و دولت است که با مردم برای تامین امنیت پایدار در کشور تعامل دارند.

وزیر اطلاعات مبارزه با تروریسم، رژیم صهیونیستی و اقدامات خرابکارانه علیه کشور را از دیگر وظایف مهم این وزارتخانه دانست و تاکید کرد: در ماه های اخیر علاوه بر مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی، موفق به حمل و نقل نیز شده ایم. انجام چند عملیات موفق علیه این رژیم که نشان می دهد او قدرت امنیتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

دیدگاهتان را بنویسید