وزیر اطلاعات: ما در ماه‌های اخیر چندین عملیات موفق علیه اسرائیل انجام داده‌ایم

وزیر اطلاعات: ما در ماه‌های اخیر چندین عملیات موفق علیه اسرائیل انجام داده‌ایم

روز جدید حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر در کنار مقابله با توطئه‌های اسرائیل، چندین عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام داده‌ایم که نشان از استحکام امنیت جمهوری اسلامی و ناشناخته‌ها دارد. سربازان امام زمان (عج).

خجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در دیدار جمعی از مدیران وزارت اطلاعات با رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به توطئه ها و اقدامات دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی علیه امنیت کشور جمهوری اسلامی گفت: موفقیت های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام و خنثی کردن توطئه های رژیم صهیونیستی گزارشی از این اقدامات موفقیت آمیز ارائه کرد.

خطیب با اشاره به تلاش ها و اقدامات وزارت اطلاعات برای پیگیری مطالبات و درخواست های مردم برای حل مشکلات گفت: اگر امروز می بینیم که دشمن با تمام اقداماتی که دارد نمی تواند از مطالبات مردم برای ضربه زدن به امنیت کشور استفاده کند. یکی از دلایل آن رویکرد است. این افراد وزارت اطلاعات و دولت هستند که برای تامین امنیت پایدار در کشور با مردم تعامل دارند.

وزیر اطلاعات همچنین وظیفه مهم این وزارتخانه را مبارزه با تروریسم، رژیم صهیونیستی و اقدامات خرابکارانه علیه کشور برشمرد و تاکید کرد: در ماه های اخیر علاوه بر مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی، موفق به اجرای آن نیز شده ایم. چند عملیات موفق علیه این رژیم که نشان از قدرت او در امنیت جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دارد.

دیدگاهتان را بنویسید