وزارت اطلاعات: شهروند سوئدی به اتهام جاسوسی دستگیر شد/ قبل از حضور در ایران به اسرائیل سفر کرد/ سوئد از چندین جاسوس نیابتی اسرائیل مانند احمدرضا جلالی حمایت کرد.

وزارت اطلاعات: شهروند سوئدی به اتهام جاسوسی دستگیر شد/ قبل از حضور در ایران به اسرائیل سفر کرد/ سوئد از چندین جاسوس نیابتی اسرائیل مانند احمدرضا جلالی حمایت کرد.

روز جدید وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) شهروند کشور پادشاهی سوئد به اتهام جاسوسی شناسایی و دستگیر شدند. وزارت اطلاعات می گوید متهم سابقه سفر به اسرائیل قبل از رفتن به ایران را دارد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

سربازان گمنام امام زمان (عج) یک شهروند کشور پادشاهی سوئد را به اتهام جاسوسی شناسایی و دستگیر کردند.

متهم سوئدی که در سفرهای متعدد قبلی خود به ایران در فهرست مظنونان واحد ضد جاسوسی وزارت اطلاعات قرار داشت، به دلیل برخی رفتارها و ارتباطات مشکوک، همواره از بدو ورود به کشور، تمام حرکات خود را انجام می داد. ، ارتباطات، سفرها به شهرهای مختلف کشور (که کاملاً خارج از مقاصد گردشگری بوده و تشریفات انجام شده است) تا زمان خروج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت دقیق عوامل زبده ضد جاسوسی این وزارتخانه بوده است. . یافته های ساختار ضد جاسوسی این وزارتخانه حاکی از آن است که متهم سوئدی در تمامی سفرهای قبلی خود با رعایت اصول حرفه ای ارتباط، حفاظت و اختفا با تعدادی از عناصر مشکوک اروپایی و غیراروپایی تحت نظر بوده است. ایران؛ او ارتباط برقرار می کند.

مظنون مورد نظر پس از دستگیری یکی دیگر از جاسوسان اروپایی، چندین ماه پیش با ماموریت کسب اطلاعاتی در خصوص نحوه افشای هویت آن جاسوس و نوع و میزان اطلاعاتی که در شبکه اطلاعاتی افتاده بود، مجددا وارد کشور شد. این وزارتخانه و این بار نیز مانند تمام مدت آخرین ماموریت، تماس های ایشان با اشخاص ذیربط تحت کنترل مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) و در نهایت با تکمیل مدارک بود. وی در بدو خروج از کشور با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

گفتنی است متهم سابقه سفر به سرزمین های اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی قبل از عزیمت به ایران را دارد.

همانطور که وزارت اطلاعات پیش از این بارها گزارش داده است. وی امنیت کشور و آرامش مردم را خط قرمز خود می داند و بدون توجه به سروصدای سخنرانان حرفه ای و کر صهیونیستی غربی در برابر کوچکترین تجاوز به مرزهای امنیتی کشور واکنش قاطعانه نشان می دهد. بخصوص برای رژیم منحوس سوئد که از چندین جاسوس دلال رژیم اشغالگر قدس (نظیر احمدرضا جلالی جاسوس مسلمان رژیم صهیونیستی و قطعا جنایتکار در شناسایی و کشتار برخی از دانشمندان هسته ای کشور) حمایت می کرد و پناهگاهی امن برای تروریست های جنایتکار به عنوان منافقین و قاتلان مردم و کودکان بی گناه در رژه خون اهواز حضور داشتند، هشدار می دهد در صورت تداوم روند جاسوسی نیابتی توسط سازمان اطلاعات این کشور و ادامه حمایت از قاتلان و قاتلان؛ واکنش مربوطه را دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید