ناگفته هایی در پرونده احمدرضا جلالی / جاسوس حرفه ای موساد چگونه در این سازمان تروریستی استخدام شد؟


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841687

حکم اعدام احمدرضا جلالی جاسوس رژیم صهیونیستی پس از همه محاکمه ها صادر و قطعی شده است و او اکنون در انتظار اعدام است اما روند کارش در سازمان جاسوسی موساد به پایان رسیده است. نکات قابل توجه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «احمدرضا جلالی» متولد 1350 یکی از مهم ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی (موساد) است که حدود 4 سال پیش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شد.

جلالی که در پوشش یک محقق به دانشمندان هسته ای کشورمان مراجعه کرده و اطلاعات آنها را در انتظار اعدام در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود، تمامی مراحل قضایی پرونده وی به پایان رسیده و حکم آن در دیوان عالی کشور تایید شده است.


احمدرضا جلالی کیست؟

احمدرضا جلالی متولد 1350 و فارغ التحصیل رشته پزشکی بحران است. او مستقیماً با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری می کند.

جلالی از سال 1380 به دلیل فعالیت در ایران با برخی از نهادهای دولتی ارتباط و همکاری داشته است.

زمانی که برای شرکت در یک دوره آموزشی و تحقیقاتی به یکی از کشورهای اروپایی سفر می کرد، در یک تور جاسوسی موساد قرار گرفت و شروع به همکاری با این سرویس جاسوسی کرد.


جلالی و آغاز رابطه با عوامل موساد

احمدرضا جلالی، فارغ التحصیل رشته پزشکی بحران به عنوان یکی از رشته های مهم در زمینه انرژی هسته ای و فوریت ها، در سفرهای خود به سوئد، ارتباط و همکاری با موساد را در زمان حضور در ایران آغاز کرد. پروژه های پزشکی و برنامه های آموزشی.


جلالی و ارتباط مشکوک با شرکت مخفی موساد

جلالی برای استخدام در شرکت پوشش موساد در سوئد مصاحبه ای انجام نداده و رابطه کاری او با این شرکت برقرار نشده است، اما کارشناسان موساد با اطلاع از نقاط ضعف جلالی همچنان با جلالی در تماس هستند.

جلالی همچنین با مدیران شرکت مخفی موساد در تماس بوده و از آنها پول دریافت کرده و حتی از طریق تماس های خود موفق به اخذ بورسیه تحصیلی و اقامت موقت در سوئد شده است.

نکته قابل توجه در روند ارتباطی جلالی این است که وی در حالی که در فرآیند استخدام یک شرکت سوئدی رد شد، اما با حمایت همان شرکت، به عنوان یک تولید کننده مبلمان مشغول به کار شد، فرصت های آموزشی دریافت کرد و آموزش خود را در آن کشور ادامه داد. حقوق خوبی می گیرد!

نکته جالب در روند همکاری عجیب او با این شرکت سوئدی که ظاهراً بیمه ای است، این است که در شرایطی که جلالی در این شرکت استخدام نشده بود، ماموریتی در مراکز هسته ای و نظامی ایران به او محول شد. اطلاعات جمع آوری کنید و در اختیار آنها قرار دهید که جلالی نیز با این اقدام موذیانه موافقت می کند.

جلالی از این پس با دریافت مبالغ هنگفت و امتیازاتی مانند امکان سفر و تحصیل در سوئد، اطلاعات محرمانه صنعت هسته ای کشورمان را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد.


اطلاعاتی که جلالی در اختیار موساد قرار داده است

دیدار جلالی با افسران موساد وی اطلاعاتی را در مورد بیش از 30 کارشناس کشور که در سه مورد منجر به ترور شهیدان علی محمدی و شهریاری و همچنین دکتر عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی شدند، ارائه کرد. این جاسوس همچنین باعث شد تا شهید فهری زاده توسط موساد شناسایی شود


آگاهی عالی که شما از اطلاعات خارجی حذف شده اید

جلالی در سال 2009 متوجه شد که اطلاعاتی که به مقامات موساد داده بود در ترور شهید علی محمدی استفاده شده است. با این حال او همچنان به ارتباط با موساد و ارائه اطلاعات ادامه داد تا اینکه در نهایت این اطلاعات به ترور شهید شهریاری و دکتر ابازی انجامید.

او شرکت سوئدی را می شناخت. در واقع، این یک شرکت مخفی وابسته به موساد است، اما اطلاعاتی در مورد شغل، شخصی، خانوادگی و غیره ارائه می دهد. به افرادی مانند شهیدان علی محمدی، شهریاری، فهری زاده و دکتر عباسی و… و با همکاری این شرکت نیز. ادامه دارد

علاوه بر این، یک هفته قبل از دستگیری، وی در جلسه ای با مقامات مربوطه اشاره ای به همکاری با یک شرکت مشکوک در اروپا و توصیه های امنیتی نیز به وی کرده است و موضوع را کاملا مخفی کرده است.


سیستم ارتباطی Secure Glory

اگر بنا به گفته رسانه های معاند، احمدرضا جلالی فقط یک استاد دانشگاه و محقق است، چرا سیستم ارتباطی امنی به او داده اند و به او گفته شده که تماس او با کشور می تواند امنیت او را در ایران تهدید کند؟

چرا از او خواسته می شود که در مورد این روابط با کسی صحبت نکند؟ چون می تواند برای خود و خانواده اش مشکلاتی ایجاد کند و هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد به تمام توصیه ها عمل می کند.

به گفته خود جلالی، طی تماس ها و همکاری های خود با موساد با کارمندان مختلف این سازمان جاسوسی دیدار کرده و ایتالیا نیز ساخته شده است.


تلاش برای ارتباط تعدادی از کارشناسان ایرانی با موساد

اخذ اقامت دانشجویی در سوئد و کسب درآمد کلان به قدری شیرین است که وی با وعده های مشابه به رژیم صهیونیستی سعی در جاسوسی تعدادی از کارشناسان این کشور دارد و آنها را به جاسوسان حرفه ای مانند خود تبدیل می کند. این روندی بود که در نهایت و در نتیجه هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) بی نتیجه ماند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید