جاسوس موساد در زندان زاهدان اعدام شد

صبح امروز حکم اعدام فردی که به اتهام ارتباط با سرویس های خارجی از جمله موساد در سیستان و بلوچستان محاکمه و محکوم شده بود اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری موج


صبح امروز شنبه 4 دی ماه حکم اجرا فردی که متهم به ارتباط با سرویس های خارجی است، از جمله موساد او در سیستان و بلوچستان محاکمه و محکوم و اعدام شد.

این فرد در حین ارتباط با سرویس های خارجی از جمله موساد آگاهانه اطلاعات طبقه بندی شده را جمع آوری می کند و با مشارکت اطرافیان خود اسنادی را در اختیار سرویس های خارجی به ویژه موساد قرار می دهد.

پس از دستگیری و خاتمه تحقیقات در دادسرا، اتهام این فرد “همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم متخاصم صهیونیستی، جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده و ارائه اطلاعات به افسر سرویس جاسوسی موساد” اعلام شد. مستقیماً به منظور نقض نظم.” کشور و تبلیغات به نفع گروه ها و سازمان های مخالف جمهوری اسلامی ایران” به دادگاه انقلاب زاهدان ارسال شد.

این فرد پس از محاکمه به اعدام محکوم و حکم صادره به متهم و وکلای وی ابلاغ شد.

پس از اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و پس از رسیدگی مجدد با رد درخواست تجدیدنظر، دیوان عالی کشور حکم را تایید و تایید کرد.

همچنین با تقاضای عفو متهم، پرونده وی به دستور عفو شعبه مرکزی دادگستری ارجاع و به دلیل عدم احراز شرایط درخواست متهم، جلسه رد شد.

پس از مختومه شدن پرونده و انجام تشریفات قانونی صبح امروز، حکم اعدام این مرد در زندان زاهدان اجرا شد.



آیا این خبر مفید بود؟