نگاهی به وضعیت رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر به خوبی روند نزولی این رژیم را نشان می دهد.


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834637

رضایی گفت: امروز نه تنها مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز بی گناهی می کنند، بلکه ملت های دیگر در کشورهای مختلف به ظلم مردم فلسطین و جنایات اسرائیل پی برده و در برابر آن موضع گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با یزدرسا با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) بود. باعث شد تا مسلمانان سراسر جهان به موضوع فلسطین توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: این امر باعث شده تا مسلمانان جهان هر ساله در ماه مبارک رمضان به موضوع مهم فلسطین توجه ویژه ای داشته باشند و فلسطین در کانون توجه قرار گرفته است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: امروز نه تنها مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز بی گناهی می کنند، بلکه سایر ملت ها در کشورهای مختلف به ظلم مردم فلسطین و جنایات اسرائیل پی برده و موضع گیری کرده اند. در مقابل آن.”

رضایی گفت: امروز ضعف رژیم صهیونیستی و روند نزولی این رژیم برای بسیاری آشکار شده است، بنابراین نگاهی به وضعیت اسرائیل در دهه های اخیر به خوبی گویای این واقعیت است.

وی گفت: وقتی به نتایج و پایان جنگ های مختلفی که صهیونیست ها در چند دهه اخیر به راه انداخته اند نگاه می کنیم، می بینیم که رژیم صهیونیستی به شدت شکننده است و از دهه ها پیش دیگر خبری از اسرائیل نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: البته آمریکا به عنوان حامی اصلی اسرائیل متوجه شده است که دیگر نمی تواند مانند گذشته به این رژیم تکیه کند و نه تنها رژیم صهیونیستی به این اندازه استکبار را متوجه رژیم صهیونیستی نمی کند. ایالات متحده مانند گذشته اما هزینه زیادی نیز برای آنها دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید