خبر خوب برای سربازان متاهل + رویدادها

خبر خوب برای سربازان متاهل + رویدادها

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرجا روند ترخیص افراد دارای 3 فرزند و بیشتر را تشریح کرد.

سردار تقی مهری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: کلیه استخدامی ها و افسرانی که دارای 4 فرزند یا بیشتر بدون شرط سنی می باشند و سایر استخدامی ها و استخدامی های دارای 3 فرزند مشروط بر گذراندن سن 40 سال و در صورت بسیج آمادگی و تکمیلی. دوره های آموزشی در سپاه از خدمت سربازی اجباری معاف است.

وی با بیان اینکه این آیین نامه تا پایان سال 1404 لازم الاجرا است و رسیدگی به درخواست ها از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است، افزود: مشمولان مشمول معافیت مذکور مدارک لازم از جمله اصل و تصویر مدارک را به همراه داشته باشند. صفحات شناسنامه و کارت ملی آنها. ، همسر یا همسر و فرزندان، آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی کار آموزشی، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس+10) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.

سردار مهری خاطرنشان کرد: به کلیه درخواست ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی و داوطلبان جهت گذراندن دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی به سپاه ناحیه بسیج استان محل سکونت معرفی خواهند شد. کارت معافیت

سردار مهری ادامه داد: سربازان وظیفه مشمول این ضوابط نیز در صورت گذراندن دوره مقدماتی رزمی در یگان خدمتی بدون نیاز به گذراندن دوره بازآموزی، ترخیص خدمت و کارت ترخیص می شوند.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: قربانیان و خانواده های آنان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال پیام رسان داخلی سازمان (سروش، ایتا و روبیکا) به آدرس khabaresabazi@ از دریافت آخرین اخبار مربوطه کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید