بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیربازی


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904942

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی سابر در چارچوب آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سرپرست تیم اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو در دیدار با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در این اردو، آرزو کرد. موفقیت نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی الجزایر.

امین قربانی سرمربی تیم ملی شمشیربازی صابر ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اردوی تیم ملی الجزایر گفت: طبق تقویم فدراسیون جهانی تا پایان فروردین ماه سال آینده باید در 6 رویداد بین المللی شرکت کنیم. سال این رویدادها از نوامبر آغاز می شود و به صورت ماهانه و متوالی پیگیری می شود. از آنجایی که سال آینده جواز حضور در المپیک را داریم، حضور در هر یک از این میادین به دلیل تاثیری که در رنکینگ فردی و تیمی دارد برای ما بسیار مهم است.

به گفته قربانی، مسابقات کلاس A الجزایر اولین رویدادی است که تیم ملی شمشیربازی سابر باید در آن شرکت کند و تیم ملی هم اکنون خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کند و هدف ما حضور قدرتمند در این مسابقات و بازدید دبیرکل کمیته باعث تقویت روحیه ملی پوشان برای حضور در این مسابقات می شود زیرا می توانند سوالات و مشکلات خود را مستقیماً با دبیر کل کمیته در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید