دست یحیی در پوست گردو; هاتیر و نکونام به دنبال انتقام از پرسپولیس هستند

دست یحیی در پوست گردو;  هاتیر و نکونام به دنبال انتقام از پرسپولیس هستند

پرسپولیس تاکنون بهترین جایگاه را نسبت به استقلال در بازار نقل و انتقالات دارد و با جذب مسعود ریگی، شهاب زاهدی و کنعانی زادگان موفق شد رقیب سنتی خود را شکست دهد. ضربه مهلک پرسپولیس به استقلال زمانی وارد شد که با بیرانوند وقت اضافه را تمدید کردند و آن بازیکن را از چنگ آبی ها بیرون کشیدند. علاوه بر این بازیکنان، درویش با سعید صادقی هم تمدید کرد تا خط هافبک پرسپولیس تغییر نکند.

این در حالی است که پس از جدایی کمال سوگادا نیا و صحبت ها درباره جدایی میلاد سرلک، پرسپولیسی ها به دنبال جذب سعید عزت اللهی برای هافبک قرمزپوش تیم ملی هستند.

این در حالی است که پس از انتصاب علی خطیر به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال، آبی ها برای جذب این بازیکن دست روی سعید عزت اللهی نیز گذاشته اند. در همین راستا حثیر در تماس تلفنی با نادر عزت اللهی، پدر سعید، جویای حال این بازیکن شد.

پس از این گفتگو نادر عزت اللهی با پسرش صحبت می کند تا زمینه را برای مذاکره استقلال با شماره 6 تیم ملی فراهم کند.

لازم به ذکر است عزت اللهی با تیم کلوپ وایل بولد قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم دانمارکی نیاز به کسب رضایتنامه دارد.

آیا سارلک مانع پرسپولیسی شدن عزت اللهی می شود؟

میلاد سرلک، ستاره خط میانی پرسپولیس که در روزهای گذشته شایعاتی درباره حضورش در این تیم مطرح شده بود، با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و شایعات حاکی از آن است که او امروز برای تمدید قرارداد به پرسپولیس خواهد رفت.

پرسپولیس در هفته های گذشته نیز با سعید عزت اللهی مذاکره کرد تا این بازیکن بازیکن تیم ملی پرسپولیس شود. حال باید دید وضعیت پیوستن عزت اللهی به پرسپولیس با شرایط فعلی و موافقت سرلاک ها برای ماندن چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید