آیا هاتیر قرارداد را به نکونام و دیگران برمی گرداند؟

آیا هاتیر قرارداد را به نکونام و دیگران برمی گرداند؟

چندی پیش مسئولان باشگاه استقلال به مشکل محدودیت بودجه ای که پس از به خدمت گرفتن گوستاوو بلانکو بازیکن آرژانتینی این تیم برای خود تعیین کرده بودند، پرداختند تا این بازیکن را در جمع بازیکنان استقلال قرار دهند و از لیگ کارت بازی بگیرند. سازمان.

همین موضوع باعث شد تا چند هفته ای استقلال با وجود حضور این بازیکن در تهران و تمرین استقلال نتواند از او استفاده کند. در آن زمان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اگر استقلال این بازیکن را به خدمت بگیرد، به دلیل شکستن سقف تعیین شده جریمه و امتیاز کسر می شود.

در آن روزها جواد نکونام و تعدادی از بازیکنان استقلال بخشی از مطالبات خود را از باشگاه استقلال کاهش دادند و شرایطی ایجاد کردند که کل هزینه باشگاه استقلال برای فصل جاری کمتر از رقم تعیین شده 325 میلیارد تومان و گوستاو باشد. قرارداد بلانکو در مجموع هزینه های باشگاه استقلال لحاظ می شود.

حال با انتشار رای جدید کمیسیون تجدیدنظر در خصوص بازگشت تیم های سپاهان و پرسپولیس این سوال مطرح می شود که آیا علی حطر مدیرعامل باشگاه استقلال مبالغی را از قرارداد بازیکنانی چون روزبه چسمی، مهرداد محمدی کسر کرده است. ، امیرارسلان مطهری یا مربیانی مثل جواد. آیا نکونام برای لباس دوم در این فصل به آنها بازپرداخت می کند یا با آنها تسویه حساب می کند؟