محبوبیت دولت در 100 روز اول فعالیت مشهود است/ دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته مردم را برمی گرداند.

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784740

رستم مرادانی گفت: حضور در جمع مردم از روستاها، داروخانه، بیمارستان کرونا، بازدید از کمپ ترک اعتیاد و… تأیید کنید که دولت محبوب است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سفرهای ساده، مردمی و غیررسمی دولت سیزدهم مهر تاییدی بر مردمی بودن آن است. آثار او ماهیت انقلابی حکومت را نشان می دهد.

رستم مرادانی ادامه داد: حضور در بین مردم از روستاها، داروخانه، بیمارستان کرونا، بازدید از کمپ ترک اعتیاد و… همه مؤید مردمی بودن دولت است.

وی افزود: دولت قبل که در آن زمان روی تاج در کشور کلیک کردند، هرگز به بیمارستان تاج مراجعه نکردند.

این کارشناس تصریح کرد: آقای رئیسی با حکومت جهادی خود در 100 روز اول فعالیت خود امید را در دل مردم زنده کرد و بی اعتمادی ایجاد شده را به مسئولان برگرداند.

مرادانی گفت: دیده شدن از سوی رهبر معظم انقلاب به این معناست که کارمندان کشور علاوه بر ارتباط مستقیم و مستحکم با مردم، بسیاری از امور کشور را نیز به آنان بسپارند و مردم را در اداره کشور مشارکت دهند. “

وی ادامه داد: دولت سیزدهم تاکنون با مردم صادق بوده و سعی دارد بسیاری از مشکلات کشور را با خود مردم حل کند، همان تدبیری که مقام معظم رهبری در بیانات خود به آن اشاره کردند.

این کارشناس تاکید کرد: حتی خود آقای رئیسی هم در گفت و گو با مردم در رسانه ملی اذعان داشت: «وقتی کاری از دست ما بر نمی آید، صریح با مردم صحبت می کنیم» و این نشان دهنده صداقت در سخنان این دولت است.

مرادانی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود صداقت، صراحت و صفایی که در دولت سیزدهم وجود دارد، امیدواریم رشد و توسعه کشور و خدمت شایسته مردم در دولت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید