سرمایه اجتماعی دولت امروز به طور کامل از بین رفته و چندان قابل اعتماد نیست / مردم برنامه های دولت را باور ندارند

سرمایه اجتماعی دولت امروز به طور کامل از بین رفته و چندان قابل اعتماد نیست / مردم برنامه های دولت را باور ندارند

روز جدید یک فعال سیاسی گفت: سرمایه اجتماعی دولت امروز به کلی از بین رفته و چندان قابل اعتماد نیست، یعنی مردم دیگر هیچ اعتمادی به کار و برنامه های دولت ندارند.

با وجود تلاش دولتمردان برای توجیه گرانی ها به نوعی مردم به این نتیجه رسیده اند که دولت یقه آبی ها گرم نمی شود.

به گزارش نامه نیوز، مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی – اصلاح طلب درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: مشکل این است که در خارج از کشور می خواهیم سیاست انقلابی داشته باشیم اما در داخل می خواهیم سیاست لیبرالی را ادامه دهیم. دولت قیمت ارز را به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مرتبط می کند، اما اراذل و اوباش از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه بندی کالاها باید از زمان دولت آقای روحانی آغاز می شد، افزود: در حال حاضر دو راه دیگر وجود ندارد یا دولت کاملاً باز است تا همه کالاها را بیش از تقاضا وارد چرخه مصرف کند یا برای پیشگیری از این امر نامناسب است. توزیع کالا مکانیزم سهمیه بندی عادلانه ایجاد کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت از ماه ها قبل درباره لغو ارز 4200 صحبت می کرد، ورود ارز به کشور ممنوع شد و کالاها با قیمت مناسب به مردم تحویل داده می شد، اما چون می خواست بگوید این کار را نکرد. همانطور که باید باشد. “

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه سیدابراهیم رئیسی به دولت این بوده است، گفت: سرمایه اجتماعی دولت امروز به کلی از بین رفته و چندان قابل اعتماد نیست، یعنی مردم دیگر هیچ اعتمادی به کار و برنامه های دولت ندارند. ; البته اینطور نیست که آقای رئیسی بتواند کار خاصی انجام دهد. ما در شرایط تحریم نفت را ارزان می فروشیم و معلوم نیست چگونه پولمان را پس بگیریم.

هاشمی طبا گفت: امروز با قاچاق عجیبی در داخل کشور مواجه هستیم، یعنی کالاهایی مانند سوخت، آرد و مواد غذایی که در ایران ارزان به فروش می رسد به خارج از کشور منتقل می شود، بنابراین دولت چاره ای جز فروش برخی کالاها ندارد. رو در رو.

دیدگاهتان را بنویسید