آرد مورد نیاز نانوایان استان یزد به طور کامل با نرخ قبلی توزیع شد / هیچ یک از نانوایی های استان یزد مشکل آرد ندارند.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840285

پایدار، مدیرعامل یک شرکت غله و خدمات بازرگانی در استان یزد گفت: سهمیه آرد مورد نیاز نانوایی های استان به طور کامل بین آنها توزیع می شود و هیچ نانوایی در استان با کمبود آرد مواجه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید پایدار در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در استان یزد کمبود آرد نداریم، اظهار کرد: همه نانوایی های استان آرد مورد نیاز خردادماه را به همین میزان و همچنین حدود 2500 تن آرد تهیه کرده اند. همچنین با یارانه نوع دوم توزیع می شود که منجر به کمبود آرد در هیچ یک از نانوایی های استان نشد.

وی ادامه داد: هرگونه اختلال و مشکل در توزیع آرد و نان با جدیت برطرف می شود و طبق هماهنگی های انجام شده در صورت بروز مشکل با اتحادیه، سهمیه آرد بلوک های همجوار به سرعت افزایش و سهمیه متخلف افزایش می یابد. “صورت را کاملا برش دهید.

پایدار با اشاره به اینکه نانوایان استان از صادق ترین، باصفاترین و محترم ترین نانوایان کشور هستند، تصریح کرد: از جمعیت هزار و 400 نفری نانوایان سوار ممکن است به اندازه انگشتان یکی از متخلفان باشد، لذا استان یزد به تخلفات شهادت می دهد. آنها در این زمینه دخالتی ندارند و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

وی ادامه داد: سوار بر نانوایان در زمان بیماری عروق کرونر قلب از بروز مشکلات همشهریان با ایثار در محیط کار جلوگیری کرده و مردم را در این زمینه دچار مشکل نکنند و بی انصافی است که اکنون چنین افرادی متهم به ایثارگری می شوند. .

مدیرعامل شرکت غله استان یزد همچنین درباره علت شلوغی نانوایی های استان در روزهای اخیر بیان کرد: این موضوع دلایل مختلفی دارد اما یکی از دلایل اصلی آن نگرانی مردم از شایعه تغییر قیمت نان بود که باعث شد برخی خانواده ها به این موضوع توجه کنند. مقدار قابل توجهی نان تهیه کردند که باعث ازدحام جمعیت شد اما با نگرانی خانواده ها تا چند روز آینده موضوع شلوغی نانوایی ها حل می شود.

پایدار در پایان با اشاره به عرضه آرد صنعتی در استان یزد خاطرنشان کرد: آرد در نظر گرفته شده برای صنعت کافی است و خوشبختانه با اقدامات انجام شده وقفه ای در تولید واحدهای صنعتی به دلیل کمبود آرد ایجاد نشد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید