سفر به کشور اعتماد از دست رفته افراد / اعضای دولت را که قبلاً در دسترس نبود باز می گرداند

زمان: 12:55
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776800

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می تواند با سفرهای روستایی بار را از دوش مردم برداشته و اعتماد از دست رفته مردم را که میراث 8 ساله دولت تدبیر و امید است بازگرداند.

احمد علیرضا بیی ، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اینکه متأسفانه اقوام فعلی دولت قبل و اصلاح طلبان در تلاش هستند تا سفر استانی دولت سیزدهم را از بین ببرند و حضور رئیس جمهور را بی تاثیر کنند ، گفت: مخالفت با سفرهای استانی به دلیل تفاوت های آشکار بین دولت است. رئیسی از دولت قبلی است.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی هرگز در دسترس مردم نبوده است و این بزرگترین کمبود دولت قبل است ، گفت: او از نزدیک به مشکلات نگاه می کند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکل کمبود منابع برای اجرای پروژه های مختلف در استانها تصریح کرد: آقای رئیسی ، حضور در بین مردم و پرداختن به مشکلات استانهای مختلف به منظور اولویت بندی اجرای پروژه ها و بدین ترتیب بهتر می تواند منابع را در انجام اقدامات برای اجرای پروژه های مختلف مدیریت کند.

علیرضا بیجی با اشاره به اینکه در 8 سال گذشته شکاف عمیقی بین مردم و دستگاه های اجرایی کشور ایجاد شده است ، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید این فاصله را که تنها از طریق در دسترس بودن و کارآمدی عناصر است کاهش دهد. دولت دست یافتنی است

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی علاوه بر مقدمه و اراده ای برای حل مشکلات ، باعث شناسایی عناصر خادمان و مردم در هر استان می شود ، گفت: متاسفانه نه تنها مقامات ارشد تهران ، مدیران میانی و مقامات دولتی در استانهای مختلف نیز برای عموم غیرقابل دسترسی بودند ، اما آقای رئیسی توانست مدیران موثری را در سفرهای استانی آزمایش کند.

علیرضا بیجی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین بودجه و قانون برنامه پنج ساله ششم ، پروژه های اولویت دار مشخص شده است ، تصریح کرد: انتقال پروژه های نیمه تمام به استان های مختلف پیش بینی شده است تا رئیس جمهور این امر را مد نظر قرار دهد. اولویت ها منابع موجود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و اعتماد مردم را جلب کنید.

وی خاطرنشان کرد: دولت می تواند بار مسافران روستایی را از دوش مردم بکشد و اعتماد از دست رفته مردم را که میراث 8 ساله دولت تدبیر و امید است بازگرداند.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید