بسیج بازار را به «صنعت بازی» به نفع تولید داخلی برمی گرداند/ اولویت مسئولان قلدری سایبری و تبلیغات رسانه ای است

ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781655

جعفری گفت: همانطور که مسئولان بازی برجام می گویند نفت و تبلیغات رسانه ای نیست، شاهد مهاجرت تولیدکنندگان سرگرمی به کشورهای همسایه هستیم که جای تاسف دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال در البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: ۲ هزار و ۹۶۸ کاربر در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در کشور ثبت نام کرده اند.

مهدی جعفری با اشاره به شرکت 2247 نفر در قالب 689 تیم در این رویداد افزود: نسبت به دوره قبل که 500 تیم شرکت کردند رشد 35 درصدی را شاهد بودیم و 137 داور داریم که 1800 نفر استقبال کردند. بخش انیمیشن.”

وی مشارکت 737 نفر در حوزه نرم افزار و 334 نفر در حوزه بازی را برشمرد و گفت: امروز اگر به بازی فرماندهی مقاومت به عنوان یک بازی استراتژیک نگاه کنیم که صدای بسیج رسانه غرب را درآورد.

جعفری گفت: برگزیدگان این رویداد در مرحله نهایی که 12 تیم و 12 محصول خواهند بود، برای تجاری سازی توسط شرکت منادیان حمایت می شوند و در قالب کسب و کار جدید زیر پرچم بسیج فضای مجازی به مسیر خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه محصولات این رویداد می تواند به فرهنگ سازی و ارائه خدمات به جامعه کمک کند، گفت: بیش از 36 میلیون نفر در روز حدود 90 دقیقه بازی می کنند و سهم بازار داخلی کمتر از 15 درصد است.

جعفری گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا لیست بازار به نفع تولیدات داخلی برگردد، جبهه مردمی انقلاب باید به سمت محصولات باکیفیت، روان و استراتژیک و متناسب با ذائقه مخاطب برود تا بتواند محتوای مرتبط تولید کند.

وی گفت: می خواهم ترجمه فارسی بازی برجام و نفت باشد تا کارمندان بفهمند ما کشورهایی در دنیا داریم که 6 برابر بیشتر از این بازی درآمد نفتی دارند و بودجه سالانه خود را بر اساس سرگرمی و صنعت تعیین می کنند. ”

جعفری افزود: ما کشوری با مصرف‌کنندگان بزرگ و تولیدکنندگان قدرتمند بازی هستیم، اما از آنجایی که در نگاه مسئولان بازی‌های برجام تبلیغات نفتی و رسانه‌ای وجود ندارد، شاهد مهاجرت تولیدکنندگان سرگرمی به کشورهای همسایه هستیم که جای تاسف دارد. “

وی گفت: با ساماندهی، شناسایی ظرفیت ها و استعدادها و حمایت از دولت و دولت و سرمایه گذاری مناسب در کنار پیوند فرهنگ و اقتصاد، درآمدزایی می شود و کمتر از 4 سال دیگر به اوج صنعت بازی خواهیم رسید. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید