مدیرعامل جنجالی پرسپولیس روزی تازه برمی گرداند

مدیرعامل جنجالی پرسپولیس روزی تازه برمی گرداند

این مدیر مطرح و پر سر و صدای فوتبال در جلساتی که با هیئت مدیره باشگاه پاس داشت، با بررسی شرایط و ارائه نظر خود در مورد باشگاه پاس به توافق و تفاهم رسید و به احتمال بسیار زیاد به زودی مدیرعامل جدید خواهد بود. کارگزار باشگاه پاس همدان معرفی می شود.

هیئت امنای باشگاه پاس تصمیم گیرندگان و سیاست گذاران اصلی باشگاه هستند و در این مدت با ارائه پیشنهادهایی مانند استخدام یا واگذاری پاس، فرصت های جدیدی را برای اداره باشگاه مذاکره کرده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس سید محمدکاظم اولیایی از چهره های سرشناس فوتبال است. حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در شورای اسلامی برخلاف سال های گذشته در آخرین لحظات وارد گود شد و تیم را از خطر و مشکلات مالی و مدیریتی نجات داد و بر اقدامات این تیم نظارت کرد. تا والدین با وقت و وقت آزاد بیشتر بر فعالیت های این باشگاه نظارت کنند.

حمیدرضا ابری منصور مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان دیگر تمایلی به حضور در این تیم ندارد و از عدم حمایت و توجه بازیکنان گلایه کرد. او طی چند ماه در باشگاه پاس همدان 6 میلیارد برای این تیم هزینه کرد و به گفته عابری منصور مسئولان ورزش هیچ مسئولیتی در قبال او ندارند.

رسول پناه، مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان قول داده چند برابر هزینه های جاری را در این باشگاه صرف کند و بیش از 10 میلیارد برای حضور قدرتمند پاس در فصل جدید لیگ دوم فوتبال خرج کند. کشور.

تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید