ورود استعدادهای واقعی به رادیو و تلویزیون، مخاطب را به رسانه ها باز می گرداند/ صنعت سلبریتی ها یک صنعت متقلب است

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779562

مدرس دانشگاه تهران گفت:

احسان شاه قاسمی گفت: سلبریتی ها توسط رسانه ها برجسته می شوند و صنعت سلبریتی یک صنعت متقلبانه است که افراد نادرستی را به ما تحمیل و تحمیل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان شاه قاسمی، یکی از اعضای گروه ارتباطات دانشگاه تهران، گفت: ورود استعدادهای واقعی به صدا و سیما، مخاطبان را به رسانه ها بازگرداند. وی در گفت و گو با « تیتریک » گفت: کار نمی کنند و باعث شده مخاطب برای نیاز خود به سراغ محتوای اینترنتی برود.

وی ادامه داد: دنیای پر زرق و برق امروزی تنها زمانی می تواند مخاطب را جذب کند که استعداد واقعی به صدا و سیما راه پیدا کند و تنوع برنامه ها به حدی باشد که برای همه سنین محتوا داشته باشد.

شاه قاسمی گفت: سلبریتی ها توسط رسانه ها برجسته می شوند و صنعت سلبریتی یک صنعت متقلبانه است که ما را افراد نادرستی تحمیل می کند و ما را اشتباه می کند، بنابراین کار ما تمام شده و صنعت کار خود را انجام داده است و باید اول شروع کنیم.

وی گفت: اگرچه VOD رقیب صدا و سیما هستند، اما از آنجایی که گزینه مقابل آنها جم تی وی و غیره است، باید از آنها حمایت کنیم و حتی ظرفیت های دیگری برای استفاده از ظرفیت غنی، هنری و جذاب به آنها بدهیم. ما به اندازه کافی از خودمان استفاده می کنیم.

“VOD و پخش زنده به مردم کمک می کند تا این توهم را پیدا کنند که با افراد مشهور رابطه مستقیم دارند. حتی سایت هایی مانند StarCamio به شما کمک می کنند تا یک ارتباط واقعی داشته باشید، اما برای اکثر مردم، این ارتباط در واقع غیر واقعی و مضر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید