ستاره پرسپولیس هواداران استقلالی را به وجد آورد. دست یحیی در پوست گردو

ستاره پرسپولیس هواداران استقلالی را به وجد آورد.  دست یحیی در پوست گردو

عیسی آل کثیر با قراردادی 2 ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

فصل گذشته در بازی برگشت پرسپولیس مقابل استقلال، عیسی آل کثیر دومین گل خود را در دربی تهران به ثمر رساند تا به آمار دربی هایش اضافه شود. او در سال 1400 دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس با تک گل این بازیکن پیروز شد. نکته جالب اینکه عیسی در دیدارهای حساس بهتر گلزنی می کند و حالا پس از مصدومیت طولانی مدت به گفته یحیی توانست پاداش خود را بگیرد و دروازه استقلال را باز کند.

یحیی گل محمدی از عیسی به عنوان بازیکن ثابت استفاده نکرد اما در دربی بازی برگشت تعویض طلایی او کارساز شد و آل کثیر مهمترین گل زندگی خود و شاید مهمترین گل زندگی یحیی گل محمدی را وارد دروازه استقلال کرد. پرسپولیس با این گل موفق شد قهرمان لیگ برتر شود.

فصل گذشته دقایق بازی عیسی بسیار کم بود و او موفق شد اولین گل خود در لیگ برتر را در دربی برای پرسپولیس به ثمر برساند. البته این مهاجم در اصفهان و در جام حذفی به سپاهان هم گلزنی کرده بود اما گلی که به استقلال زد این مهاجم تقریبا فراموش شده را دوباره در کانون توجه قرار داد تا در نهایت به سپاهان اصفهان پیوست.

جالب اینکه هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از این موضوع استقبال کردند و خوشحالی خود را از جدایی گربه سیاه این تیم از پرسپولیسی ها پنهان نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید