دشمن با انحراف شاگردان به دنبال انتقام از ملت ایران است


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916297

تحلیلگر سیاست و استادیار دانشگاه ولیعصر رفسنجان:

مهدی تقوی رفسنجانی گفت: دشمن با ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی و سوق دادن دانشجویان از استکبار ستیزی به ضد انقلاب به دنبال انتقام از این ملت رویایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تقوی رفسنجانی، تحلیلگر روابط بین الملل و عضو هیأت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجانی در گفتگو با «را آرمان» اظهار داشت: پس از گذشت حدود 70 سال از 25 آذر 1332 و جنایت هولناک رژیم خدمت به ارباب آمریکا همیشه این مناسبت است و در تاریخ کشور ما به عنوان روز مبارزه با استکبار ثبت شده است.

وی افزود: در حوالی 16 آذر 1332 بعد از 70 سال چند نکته وجود دارد. نکته اول اینکه دشمن با ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی و سوق دادن دانشجویان از استکبار به ضد انقلاب به دنبال انتقام از این ملت رویایی است.

تقوی رفسنجانی ادامه داد: نکته دوم مربوط به حرکت مطالبات است، مطالبات شهروندان به ویژه دانشجویان مطالبات خود نظام است، در رژیم شاه مطالبات با گلوله پاسخ داده می شد که گواه این امر است. مورد. و مبارزه یک رژیم دست نشانده با یک ملت بزرگ بود.

این تحلیلگر روابط بین الملل اذعان کرد: نکته سوم این است که در تمامی فتنه ها به مرور زمان حقیقت و چهره شنیع و غیرانسانی دشمن آشکار می شود و امروز پس از گذشت بیش از دو ماه از شروع فتنه ها، ماهیت زور و فریب تا حد زیادی باید غلبه کرد.برای مردم ایران فاش شد که حادثه تروریستی شاهچراگ مصداق آن است، علیرغم تلاش برای فاکتورسازی این جنایت به نام جمهوری اسلامی، امروز دروغ و جنایت دشمن است. در برابر مردم ما ثابت شده است.

وی افزود: باید توجه داشت که این افشاگری و افشای حقایق در سطح جهانی امری ضروری و ضروری است که تنها با تقویت دیپلماسی در عرصه بین المللی و رسانه های قوی قابل رقابت با رسانه های خارجی امکان پذیر نیست.

تاخی رفسنجانی با اشاره به ضعف روایت خاطرنشان کرد: تجربه حوادث اخیر نشان می دهد که همیشه حرف اول را روایت اول حادثه می زند، بنابراین باید از حوادث تلخ و تحمیل هزینه های سنگین بر این انقلاب و انقلاب درس گرفت. ملت مظلوم است و اجازه ندهید دشمن روایت های دروغین و متعاقب آن آشوب ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید