دشمن به دنبال هویت زدایی از ملت ایران است / آمریکا به دنبال چالش های فرامرزی است


ساعت: 13:11
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920406

حجت الاسلام حسین طیب با بیان اینکه تحقق راهبردهای آمریکا با جنگ تلفیقی انجام می شود گفت: دشمن با اولویت دادن به جنگ نرم به دنبال هویت زدایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام حسین طیب در مراسم بزرگداشت حماسه 18 دی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: وی گفت: ما مفتخریم که پیروی می کنیم ما مکتب فاطمیون هستیم و مردم ما پیرو مکتب علویان و فاطمیون بودند و با نثار جان و مال خود در صحنه دفاع از انقلاب شرکت کردند.

مشاور فرمانده سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه افزود: مردم ایران توانستند حماسه 2 تیر 1357، حماسه 18 دی 1367 و اخیراً حماسه 22 آبان 1401 را بیافرینند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما مبتنی بر مردم و رهبری است، گفت: دشمن این دو را هدف قرار داده است. مردم با حضور 40 میلیونی خود پای صندوق های رای آمدند، اما دشمن هر کاری کرد که آن 40 میلیون نفر منعکس نشود و در سال 88 قیام درست کرد.

حجت الاسلام طیب تصریح کرد: اما مردم با حضور در صحنه، حماسه 18 آذر را آفریدند و با پیروی از فرهنگ علوی فاطمی ثابت کردند که پای انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: این ملت در 18 آذر پیام خود را به آمریکا و اسرائیل ابلاغ کرد و در انتخابات 1400 با حضور در پای صندوق های رای، حمایت مضاعف را به تک حمایت تبدیل کرد.

حجت الاسلام طائب گفت: آمریکایی ها فهمیدند که انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال حرکت و تبدیل شدن به یک قدرت منطقه ای است و در دهه پنجم به یک بازیگر جهانی تبدیل می شود و بر این اساس به دنبال محدود کردن قدرت انقلاب اسلامی بود. .

وی با بیان اینکه بر اساس سند امنیت ملی آمریکا، ایران همگرایی داخلی خواهد داشت و به یک بازیگر بین المللی تبدیل می شود، گفت: دشمنان نظام از شگردهای مختلفی مانند تجزیه طلبی، شورش های داخلی، ترور، کودتا و… استفاده می کنند. سال‌ها تلاش می‌کنند، اما به پاس ایستادگی ملت فهیم، حتی یک بخش از خاک کشور از دست نرفته است.

مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمن با کودتا و جنگ نمی تواند انقلاب اسلامی را ساقط کند، تصریح کرد: اکنون به دنبال ایجاد 2 جناح در بین مردم است چرا که ایران یکی از تهدیدات جدی استکبار جهانی در دهه آینده است. در حال رشد و در منطقه است، انسجام مدیریتی دارد و در حال تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی است.

وی با بیان اینکه تحقق راهبردهای آمریکا با جنگ ترکیبی انجام می شود، گفت: دشمن با اولویت دادن به جنگ نرم به دنبال هویت زدایی است که راهی برای تحریف هویت انقلاب، دفاع مقدس، خدمت، مقاومت و پیشرفت است. آمریکا می بیند که توسعه و پیشرفت کشور در حال رخ دادن است و به دنبال مقابله با ایران است.

حجت الاسلام طائب گفت: ایجاد بی تفاوتی در بین مردم، نفرت اقوام و مذاهب نسبت به حکومت و ایجاد نافرمانی در همه سطوح جامعه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم از جمله راهکارهای آمریکا برای مهار انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به ایجاد چالش‌های اساسی آمریکا برای اداره جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال چالش‌های فرامرزی است که همه کشورها را درگیر خود می‌کند از جمله جنگ‌های آبی، بیماری‌های فراگیر، تورم و گرانی، انرژی و …. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید