شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب، ملت و کشور هستیم/ دشمن به دنبال هویت زدایی و معنویت زدایی اسلام از جوانان است.


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904659

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران نفس دشمن را تنگ کرده است، گفت: شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب، ملت و کشور هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در جمع کثیری از طلاب، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از توصیه های ائمه انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در مصلی قم رخ داد: کسی که خورشیدی را که برای دشمنان طاقت فرسا نیست روشن کرد و برای فرزند عزیز اعظم، نایب امام عصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، آرزوی موفقیت و سلامتی کرد. رهبر باسابقه ای که پرچم انقلاب را با دستان ابوالفضلی در دست گرفت و در کانون حوادث سرنوشت ساز قرار گرفت و استوار و استوار می ایستد و از کلام مهربانش چشمه های حکمت برای مردان سرچشمه می گیرد.

وی گفت: امروز خدای متعال را شاکرم که این افتخار را داشتم که در قم مقدس و مرکز ترویج مبانی دینی و سالروز ورود حضرت معصومه (سلام الله علیها) به این شهر انقلابی حضور داشته باشم. در جمع روحانیت همیشه هوشیار و ستارگان حوزه هدایت اسلام.

فرمانده سپاه افزود: شرایط کشور و شرایط انقلاب ما شرایط مهم و تعیین کننده ای است. ما در یکی از شب های بزرگ انقلاب اسلامی و اسلام به سر می بریم. امروز در واقع شب انقلاب ماست و حضور ما در این صحنه حساس و سرنوشت ساز راه روشن این انقلاب درخشان را برای سالهای آینده رقم خواهد زد. تاریخ نشان می دهد که هر چند برخی از وقایع در زمان کوتاهی رخ می دهد، اما پشت سر خود تاریخ می آفرینند و سرنوشت ملت های بعد از خود را تغییر می دهند، خداوند برخی از روزها را به روز خدا تعبیر کرده است.

ما شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب، ملت و دولت هستیم
وی افزود: «ایام الله» عصاره و تراکم یک داستان است، تجسم سرنوشت یک ملت است و امروز در این برهه حساس، شاهد جنگ بین‌المللی علیه انقلاب هستیم. نظام، ملت و کشور ایران که همه شیاطین کوچک و بزرگ دنیا در آن می جنگند، همه امپراتوری های سیاسی و رسانه ای امروز، همه بازندگان سیاسی و مردم در حال مرگ، همه در برابر عناصر و جریان ها یخ زده اند. لانه کنند و همانطور که در قرآن آمده است، اگرچه دلهایشان از هم جدا شده است، اما آشکارا متحد هستند. اما الان با هم هستند.
سردار سلامی گفت: دشمنان از هزار نقطه دورتر از اتاق فکرشان در توهمات و رویاهای عمیق فرو رفته بودند. این بار استکبار عالی ترین هدف خود را عمیقاً و با اطلاعات ناقص و غیرواقعی و با خیال پردازی های فریبکارانه از حوادث کشور با این تصور که می تواند ایران را به فروپاشی بکشاند، تمام نیروهای میدانی، رسانه ای و سیاسی را هدف قرار داده و از توان خود استفاده می کند. استعداد روانی برای تجربه یک شکست تاریخی دیگر در وزنه برداری.
وی افزود: همه نیروهایش به میدان آمدند. این یک شورش جهانی گسترده بود که از نیویورک، لندن، پاریس و ریاض به خیابان‌های ما و در قلب و ذهن جوانان ما، هر چند بخش کوچکی از جوانان ما، گسترش یافت تا پیشرفت و نبوغ اسلام را ربوده و رهبری را به ارمغان بیاورد. از حکیم ما به درستی که آنچه می گفتند بسیار کمتر از آنچه در دل و سینه آنها متراکم شده بود بود.

تفکر، نیات، سیاست و استراتژی دشمن را رصد می کنیم
فرمانده سپاه گفت: وظیفه ما رعایت تفکر، نیات، سیاست و تدبیر دشمن است. آنها شکست های بزرگ گذشته را برای یک بار هم که شده به صحنه آوردند و پیچیدگی و انتقام سختی را از نظام باز کردند. به من اعتماد کنید، آنها فکر می کردند که می توانند.
و ادامه داد: اولین افرادی که در باتلاق دروغ و مبالغه کودکان افتادند خود دشمنان بودند. اولین کسانی که در عملیات روانی و رسانه ای شکست خوردند خودشان بودند. به دلیل توهمات دروغین و رویاهای دست نیافتنی و برآوردهای نادرست، همه چیز بر خلاف آنها و برخلاف میل و پیش بینی آنها پیش می رفت. چرا؟ زیرا ملت ایران درس های بزرگی از حوادث تلخ تاریخ اولیه اسلام در دل و ذهن خود دارد. مردم ایران صدها سال و قرن است که می گویند “لتانا کونا معکم فنافوزو فوزا” عظیما.
سردار سلامی گفت: ملت ایران می داند که اگر اشتباه کند حادثه مسجد کوفت رخ می دهد و می داند که اگر به موقع اقدام نکند، حادثه نبرد امام مجتبی با سپاه معاویه رخ می دهد. دوباره اتفاق خواهد افتاد تکرار می شود این درس ها ملت ایران را به اوج آگاهی و بصیرت رسانده است و می دانند این توافق جدید چیست و آمده اند تا ملت ما را بهبود بخشند.

ایران نفس دشمن را تنگ کرد
وی گفت: آمدند تا مردم را از تاریخ خود جدا کنند، اما شکست خوردند و ایران مرزهای خود را گسترش داد و نفس دشمن را تنگ کرد و او را از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داد. جهان اسلام در مقابل استکبار آفریده شده است و این واقعیت برای دشمن قابل تحمل نیست.
فرمانده سپاه گفت: انقلاب بزرگ شد، عظیم شد، مرزهای نفوذ خود را گسترش داد، نفس حیاتی و سیاسی استکبار را تنگ کرد، از منطقه جهان اسلام فراری داد و جفا شد، جهان اسلام میدانی برای جهاد با مستکبران شد. این واقعیت ها برای آمریکا غیرقابل تحمل است، شکست های سنگینی متحمل شد.
وی ادامه داد: وقتی مهره شطرنج سیاسی آمریکا فرو ریخت، آمریکا سر تعظیم فرود آورد و نتوانست با آرمان های امام راحل مخالفت کند. وقتی جاسوس خانه آمریکا در هم شکست، ترس و شوک شیطانی امپراتوری آمریکا دوباره فرو ریخت، او شاهد شکست دیگری بود و فکر نمی کرد ملتی از بردگی او رها شود و به سیاست او کشیده شود.
فرمانده سپاه بیان کرد: وی با پیشرفته ترین تجهیزات نیروهای دلتا را آموزش داد و حرفه ای ترین نیروها برای آزادسازی جاسوسان آمدند اما قدرت خدا دوباره در طبس نشان داده شد و دوباره مختل شد و این مشکل یک اختلال روحی و فکری است. دشمن اما این قدرت بزرگ را در مردمک کوچک چشمانشان نمی دیدند. اما باز هم از این تجربه درس نگرفتند و جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کردند و همه متحدان و دشمنان بعثی را علیه ایران اسلامی به انواع سلاح ها مجهز کردند و کشته شدند و از شوک آشکار امپراتوری هراسی نکردند عامل شکست دیگری برای استکبار .

او کشور را از طریق اختلافات داخلی و تحریم اقتصادی رهبری کرد
وی گفت: مردم در کنار امام ماندند و او را همراهی کردند و از کشته شدن هراسی نداشتند و از شوک ظاهری نیروها نترسیدند و عامل شکست قاطع این قدرت جهانی شدند. اسلام پیروز شد و پرچم برافراشته ماند. امام به سمت راست شتافت و پرچم در دست رهبر عزیزمان قرار گرفت و در تمام این دوران رهبری و ولایت با عصای موسوی برنامه ریزی کرد و نهرهای بزرگ را تا به امروز تقسیم کرد. ما را هم از طریق نزاع های داخلی، تحریم اقتصادی ملت هدایت کرد، چشمان دشمن را بست و او را شکست داد. رهبر بزرگ ما با قدرت این سردار بزرگ و جوانان کشور نیل تکفیر را شکست داد.
سردار سلامی افزود: این دشمن تحریم کرد، تحریم دستور فقیر، نیازمند، ذلیل و مهجور شد و در نهایت دستور تسلیم بود. تحریم نسخه تسلیم ملت ایران در خیال دشمن بود، او عمق این انقلاب و نظام را با معیارهای مادی نمی دید. هر چه دشمن به در بسته آمد، ایستاد و یخ زد، ماند و شکست خورد.

دشمن به دنبال پروژه ای برای ساختن کشور بود
وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد دولت بسازد، جهان اسلام را از نظر سیاسی مدرن کند، سیطره خود را بر جهان اسلام گسترش دهد و اسلام را از جغرافیای سیاسی جهان حذف کند، به جنگ با خدا و رسول خدا رفت. اما پروژه دولت سازی او در همه مناطق، هم در افغانستان و هم در عراق شکست خورد. شاهکار و عملکرد اسلام این بود که توانست میدان عمل و ابتکار سیاسی را از آمریکا بگیرد و در قلب حکومت عراق جای خود را بگیرد و آمریکا را کنار بزند و در پادگان ها حبس کند. این شکوه طرحی است که از قرآن الهام گرفته است.
فرمانده سپاه با اشاره به اینکه پذیرش این مشکلات برای آمریکا سخت بود و باعث آشفتگی فکری شد، گفت: امروز در گوشه رود فرات و در جنگ یمن مجروح و درمانده ایستاده است. سوختند و تمام اعتبار سیاسی خود را به صحنه آورد و در این شورش اخیر سعی کرد جوانی را فریب دهد که یک سطل زباله را آتش بزند و آن را به عنوان یک سند جهانی به نمایش بگذارد و چندین سطل زباله را آتش بزند و نشان دهد تمام قدرت دنیا آمریکاست

فتنه به دنیا آورد و نوزاد مرده را در آغوش آمریکا گذاشت
وی با بیان اینکه این شورش به دنیا آمد و یک نوزاد مرده در دستان آمریکا به جا گذاشت، ادامه داد: ابتدا غرب و اروپا آشکارا از قیام اخیر حمایت نکردند، اما زمانی که فریادهای مذهبی بر قیام غالب شد، آمریکا، آل سعود، فرانسه و … آلمان و انگلیس می خواستند تنفس مصنوعی بدهند اما نشد و دوباره در معرض شکست قرار گرفتند و این پیروزی یک پیروزی و پیروزی و پیروزی آشکار برای ملت ایران بود و خداوند حمایت و کمک خود را دوباره به ملت ایران آشکار کرد.
سردار سلامی تصریح می کند: من به عنوان خادمی خاک ملت و مردمی را که به قیام دشمن پی برده اند و دوباره به امواج انقلاب روی آورده اند و خورشید را دیده اند بر چهره خود می کشم و می دانم که دشمن به دنبال ظلمت است و آنها می دانند که آمریکا که به دنبال حمایت از ناآرامی ها است، به دنبال گرسنگی دادن به ملت است و ملت ایران را هدف تحریم قرار داده است.
گفت: من با جوانانی که در نیرنگ دشمن گرفتار شده‌اند سخن می‌گویم، شما جوانان این سرزمین هستید، دشمن را درست نگاه کنید، ببینید چه کسی می‌خواهد گل‌های خوشبوی این سرزمین را به دست طوفان‌ها بسپارد و کیست. تصمیم گرفته زنان ما را برای همیشه از حیثیت، عفت و حیا دور کند.

دشمن به دنبال هویت زدایی و معنویت زدایی اسلام از جوانان است
فرمانده ارتش ادامه داد: جوانان فکر کنید و دوست و دشمن را بشناسید. امروز دشمن جوانان را بسیج کرده و هالیوود را برای تسخیر ذهن جوانان راه اندازی کرده و به دنبال هویت زدایی و معنویت زدایی اسلام از جوانان است.
فرمود: به دشمن می گویم که فصل دروغگویی شما در مورد امت ما تمام شده است و امت ما از اهل اربعین است و زنان وارث حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا(س) هستند و از آنان پیروی می کنند. سرمشق و عزت داشته باش و با دست تو از برق شمشیر تو نترسیدند و علما دلها را روشن می کنند و امروز میدان پر از ایمان و انگیزه و الهام و آگاهی است.

دشمنان از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارند
سردار سلامی به بدخواهان ملت ایران هشدار داد و تاکید کرد: دست از دخالت در امور داخلی کشور بردارید، به آل سعود می گویم به کاخ های شیشه ای پناه ببرید. این هشدار ماست. بیت تو عنکبوت است شما به اسرائیلی که در حال فروپاشی است تکیه کرده اید و این پایان کار شماست. آمریکایی ها و بریتانیایی ها باید این را بدانند و دست از این کار بردارند. شما تحریم ها را اجرا نکردید، کشتی ها را می زنید، ما هم می زنیم، هر حرکتی که علیه ملت ایران انجام دهید، چند برابر ضربه خواهید خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید