فاصله جامعه امروز با اخلاق و سیره نبوی / رسانه های بیگانه با جنگ روایت، جوانان را از دین و اسلام جدا نکنند.


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812755

رئیس دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه بیژن:

حجت الاسلام جعفری با اشاره به فاصله جامعه امروز با اخلاق و سیره نبوی گفت: نباید اجازه دهیم رسانه های بیگانه بر جامعه مسلط شوند و با جنگ جوانان را از دین و اسلام جدا کنند، بنابراین همه باید برای ترویج دین و مذهب بیشتر تلاش کنند. ارزش های اخلاقی «در جامعه رو به جلو باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان با بیان اینکه رسول گرامی اسلام عید بشریت است، اظهار داشت: اخلاق در میان بسیاری از محورها و مشکلاتی که بعثت شده است، جایگاه ویژه ای داشته است.

وی با اشاره به تعارض جاهلیت آغاز اسلام با جاهلیت مدرن استکبار و وحشی گری اخلاقی و تبعیض و زورگویی، ادامه داد: با توجه به اهمیت اخلاق که می تواند حتی سایر مشکلات را پوشش داده و اصلاح کند، بعثت پیامبر اکرم در این موضوع به معنای تکامل اخلاقی انسانها خلاصه شده است.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: شعارهای ملت ایران در انقلاب اسلامی برآمده از اقتصاد نیست، بلکه احیای ارزش‌ها و عدالت‌خواهی و نفی استکبار است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه بیرجند تاکید کرد: اخلاق مساوی با رسالت نبوی است و بحث انقلاب اسلامی احیای اخلاق و ارزش‌های دینی است و مردم ایران خواستار سلطه ارزش‌ها بر جامعه هستند.

وی با اشاره به فاصله جامعه امروز با اخلاق و سیره نبوی گفت: نباید اجازه دهیم رسانه های بیگانه با قصه گویی و جدایی جوانان از دین و اسلام جامعه را تسخیر کنند، بنابراین همه باید در تشویق دینی و اخلاقی تلاش کنند. ارزش ها برای تبلور اخلاق.» پیامبر را در جامعه ببینید.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: امیدواریم با حرکتی که دولت سیزدهم آغاز کرد، بتوانند راه درست انقلاب را اداره کنند تا ارزش‌ها و اخلاق اسلامی بر جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید