«معنویت» مسئولان مانع هویت زدایی از انقلاب می شود/ اصول اولیه انقلاب باید در همه ابعاد کشور رعایت شود.


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843902

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به مبانی انقلاب پایبند نباشد نمی تواند کارگزار مطلوب جمهوری اسلامی باشد بلکه باید خود را مقید بداند. تمام اصول اولیه و اجرای کامل شریعت اسلامی.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی راه دانا ؛ وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در سخنان 23 خرداد مبنی بر جلوگیری از هویت زدایی از انقلاب، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مفاهیم خاصی مانند استکبارستیزی، عدالت خواهی استوار است. ، محبوبیت

وی با اشاره به اینکه اعمال این اصول در همه شئون کشور و انقلاب امری است که انقلاب اسلامی را از هویت زدایی خارج می کند، خاطرنشان کرد: این اصول در واقع هویت فرهنگی، هنری، سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی است و باید مورد توجه قرار گیرد. در نظر گرفته می شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان و مردم از مبانی انقلاب عدول کنند، با انقلاب همذات پنداری می کنیم، گفت: اگر مسئولان و مردم از مبانی انقلاب عدول کنند ما را با انقلاب یکی می دانند. عدالت باید به عدالت نسبی اکتفا شود و یا حداقل احکام اسلامی رعایت شود و حتی در زمینه حمایت از مظلومان دنیا احساس مسئولیت از بین برود و باید گفت که وضعیت مردم کشورهای دیگر. هیچ ربطی به ما نداره

بیگی نژاد با اشاره به اینکه معنویت و رفتار اسلامی مسئولان مانع از هویت زدایی انقلاب می شود، خاطرنشان کرد: اگر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به مبانی انقلاب پایبند نباشد نمی تواند کارگزار جمهوری اسلامی باشد.اصول. و اجرای کامل احکام اسلام.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید