انحراف اذهان و از هم پاشیدن خانواده ها هدف دشمن است/ با هوشمندی سایبری از نفوذ دشمن جلوگیری کنید


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896537

سردار شفایی گفت: شجاعت و جسارت، علم به عرصه و پایبندی به اخلاق پیش نیاز ورود به فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی باید به معنای واقعی کلمه برای تبیین دستاوردهای انقلاب مبارزه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان صبح امروز در پایان گردهمایی بسیجیان سایبری سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد گفت: : رهبر معظم انقلاب جهاد را واجب می کنند بلافاصله و قاطعانه واجب بودن آن را بر همه شئون اسلام واجب می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال حمله به اسلام و کشور است، افزود: راه مقابله با جنگ هیبریدی تبیین جهاد است چرا که میدان اصلی این جنگ و محوریت آن رسانه است و رسانه هم میدان عمل ذهن و اندیشه انسان و یکی از ابزارهایی که می تواند به درستی از عهده این کار برآید فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه همه به اهمیت فضای مجازی واقف هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری بارها شنیده ایم که می فرمایند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده اهمیت است. از جایگاه و تاثیر فضای مجازی .

فرمانده سپاه سلمان آستان با اشاره به اینکه بسیج در طول عمر خود پیشگام بوده و مدافع انقلاب و مدافع مردم بوده و در همه عرصه ها حضور دارد، افزود: حضور بسیجیان در حوزه فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است و با تمام ظرفیت وارد این عرصه شد.» و به کار خود ادامه می دهد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده است.

شفائی با اشاره به اینکه جنگ امروز ما یک جنگ شناختی و ترکیبی در فضای مجازی است، گفت: در این جنگ دشمن بر اساس دروغ و تحریف استوار است و این دروغ ها و تحریف ها در گذشته نیز تاثیر خود را داشته است و نگاه به گذشته. تاریخ عاشورا را می توان محصول جنگ شناختی دانست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دائما در تلاش هستند تا افکار مردم را به سمت خواسته های خود سوق دهند و مردم اقدامی را که دشمن طراحی کرده انجام دهند و به سمت هدف و مقصود دشمن حرکت کنند. اما با هوشمندی می توان از این کار جلوگیری کرد و باید با حضور هوشمندانه از نفوذ دشمن جلوگیری کرد چرا که از هم پاشیدن خانواده ها یکی از اهداف آنهاست.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: فعالان مجازی باید در این زمینه تلاش کنند و جوانان ما این عرصه را به خوبی بشناسند و سواد رسانه ای افراد جامعه ارتقا و افزایش یابد و اطلاعات عمومی مردم به ویژه بسیجیان افزایش یابد. اطلاعات جامع و کاملی از گذشته این کشور داشته باشد و مبانی اسلام را به منصه ظهور برساند.

سردار شفائی فضای مجازی را میدانی وسیع و وسیع خواند که عمق آن از جنگ های متعارف گذشته بیشتر است و گفت: باید برای این میدان نبردی که در آن قرار دارید احترام کامل قائل باشید که می تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک کند. اهداف با اهداف مختلف

سردار شفایی گفت: برای رسیدن به اهداف و موفقیت های مورد نظر در این زمینه باید شبکه سازی منسجم و منظم داشته باشیم و از یکنواختی به شدت پرهیز کنیم چرا که یکنواختی برای کار مضر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید