جهاد در مدارس/ تلاش دشمن برای انحراف اذهان نوجوانان نیازمند تبیین است.


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914914

مسعودی زاده با بیان اینکه در مدارس نیاز به جهاد تبیینی است گفت: تلاش دشمن این است که ذهن نوجوانان را منحرف کند اما با جهاد تبیینی و آگاهی بخشی می توان دسیسه دشمن را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، مسعود مسعودی زاده صبح امروز در جلسه مجمع علوی و فاطمی اظهار داشت: رسالت اصلی ما در مدرسه است، آگاهی کار همه نیست چرا که باید با نگاه ملی و نمایندگی بومی استان انجام شود. .

وی افزود: کار باید سازماندهی شده و مشورتی باشد تا بتواند نتیجه و ثمره مطلوب را به همراه داشته باشد که لازم است اعضای مجمع سعی کنند با ارتباط دوستانه و صحیح در مدرسه با سایر دانش آموزان ضمن شناسایی مشکلات آنها ارتباط برقرار کنند. و دغدغه های فکری به گونه ای که دوستی و دلسوزی دانش آموزان را به سوی خود جلب کند و از انحراف فکری دانش آموزان جلوگیری کند و راهکاری انقلابی و فرهنگی برای نوجوانان ارائه دهد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان بر جهاد تبیین تاکید کرد و تصریح کرد: واقعیت ها را باید دید و مطالعه کرد و سپس توضیح داد که یکی از مهمترین وظایف ما سربازی امام زمان (عج) است و به جهاد برویم. توضیح، بیایید بگیریم

مسعودی زاده با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: باید با استقامت به راه خود ادامه دهید زیرا این اعتراضات و اغتشاشات نشان می دهد که نور این انقلاب در حال تابیدن است. خاکریز ما مکتب است و باید محور جهاد تبیینی باشد و سعی کنیم با جهاد تبیینی مردمی را که تحت تأثیر فریب و تبلیغات جبهه دشمن قرار گرفته اند با دوستی و دلسوزی به راه راست و انقلابی هدایت کنیم.

وی گفت: بیان تصمیم، تولید محتوا، بیانیه نویسی از جمله اقدامات قابل تامل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید