داستان های دروغ، ترفند دشمن برای انحراف اذهان جوانان/ لزوم گسترش جهاد تبیین در جامعه


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809342

امیری با اشاره به لزوم گسترش جهاد تبیین در جامعه گفت: دروغ گفتن ترفند دشمن برای انحراف افکار جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همواره در فرمایشات و سخنان خود برخی از حقایق فراموش شده را یادآور می شوند و راه حل ارائه می دهند و یا آینده ای روشن را نوید می دهند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در سالگرد قیام تبریز، افزود: در حوزه انرژی هسته ای گفتند موضوع فوری است، اما ایران به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است، اما دشمن تلاش می کند تا از انرژی هسته ای استفاده کند. به دنیا گفت: «فریب بخوریم که بگوییم ایران می‌خواهد سلاح هسته‌ای بسازد.

یک تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشی دیگر از تربیت دانشمندان و پژوهشگران تاکید کردند که اگر این کار جواب ندهد در آینده دچار مشکل خواهیم شد. برای بیان نیازهای آینده جامعه.

وی با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی در ایران گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب در راستای تداوم انقلاب گام برداشته و همواره بر تداوم و ماندگاری انقلاب تاکید دارند که مقام معظم رهبری از انقلاب خوب است آنها می خواستند جوانان بدانند انقلاب چگونه به دست آمد و ادامه یافت.

امیری با اشاره به فریب دشمن از طریق رسانه ها، گفت: دشمن با دروغ، اغراق و فریب به دنبال نفوذ در افکار جوان است تا جای جلاد و شهید را عوض کند و گفتن داستان های کذب ترفند این است. دشمن، انحراف اذهان جوان که در این راستا رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تأکید کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: در این جهاد تبیین همه باید در هر سطحی به خوبی توضیح دهند که چرا انقلاب، دستاوردهای انقلاب و آینده انقلاب که بسیار مهم است و با جهاد تبیین می توان تحریف کرد. جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید