پیشنهاد امکانات آقای مدیر کل برای انحراف اذهان و موضوع اصلی است


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907518

سوال من این است که آیا بزرگتر نیست که بتواند با این مشکل برخورد کند و طی جلسه ای با کارشناسان مربوطه موضوع را بررسی کند و موانع را برطرف کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، چند روز پیش خبرنگار این پایگاه خبری گفت وگویی با مدیرکل میراث فرهنگی استان داشت که سوالاتی را مطرح کرد که با واکنش سرمایه گذار ده شیخ مواجه شد. غار (اینجا بخوانید) .

غلامحسین گنجی سرمایه گذار غار ده شیخ گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه زمینی که پروژه غار ده شیخ در آن اجرا می شود از انفال مستثنی است و قابل واگذاری نیست، گفت: زمین منابع طبیعی برای پروژه گردشگری واگذار نشده است و این اولین بار است آیا تعادل بار است؟

وی ادامه داد: بر اساس بند 2 ماده 45 قانون رفع موانع تولید مصوب 94، واگذاری اراضی ملی و دولتی که برای خدمات گردشگری با محوریت میراث فرهنگی و گردشگری توسعه می یابد بلامانع است، بنابراین مدیرکل محترم در این زمینه خلاف قانون و سلیقه عمل می کند، می گویم آهسته آهسته چون مدیران قبلی میراث فرهنگی بر تحویل نهایی نظارت داشتند و مکاتبات مکتوبی در این زمینه داشتند که موجود است.

سرمایه گذار غار ده شیخ اظهار داشت: در جلسه 28/2/1401 ستاد مقاومت که به ریاست معاون محترم اقتصادی استاندار و کلیه مدیران استانی در غار ده شیخ برگزار شد، مدیر محترم و دو تن از ایشان نمایندگان حضور داشتند این موضوع در بند 1 تصویب شد زیرا هر سه مخالفتی نداشتند.

وی گفت: مدیر محترم میراث فرهنگی در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس اعلام کردند که حاضرند 50 میلیارد تسهیلات برای توسعه پروژه به ما پرداخت کنند. اول اینکه من نیازی به تجهیزات ندارم. آیا سرمایه گذاری کردید • این پیشنهاد همچنین برای منحرف کردن ذهن مردم از رویارویی با موضوع اصلی است.

گنجی افزود: مسئولین محترم بررسی کنند که در 6 سال گذشته 4 استاندار، معاون استاندار و مدیران استانی از غار بازدید کرده اند و همگی موافق توسعه هستند اما تاکنون جز مصاحبه چیزی ندیده ایم. سوال من این است که آیا کسی نیست که این مشکل را حل کند؟ و طی جلسه ای با حضور کارشناسان مربوطه به بررسی مشکل و رفع مشکل تولید می پردازند تا باعث اتلاف وقت بیشتر و توقف توسعه یک پروژه نشود.

سرمایه گذار غار ده شیخ گفت: این را اضافه می کنم در حالی که مدیران عالی استان از پیشرفت پروژه خوشحال هستند حرفی برای گفتن نیست اما لطفا به انتقاد بازدیدکنندگانی که از کرا انتقاد می کنند پاسخ دهید اگر این پروژه بود. در شیراز یا اصفهان تا الان جهانی شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید