توطئه دشمن سایبری باید مراقب بود / فریب بخشی از نقشه دشمن سایبری است


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900430

قدری گفت: التماس من از مردم به ویژه جوانان عزیز این است که گول فضای مجازی را نخورند و مراقب باشند با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم صحبت نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید قدری بازیگر سینما و تئاتر کشور در گفت و گو با صبح توس، درباره آخرین اتفاقات کشور؛ وی بیان کرد: همانطور که همه شاهد بودیم در یکی دو هفته اخیر چندین اتفاق ناگوار در کشور عزیزمان رخ داده که همه ما را متاثر و اندوهگین کرده است، از درگذشت مرحوم مهسا امینی تا حوادث پیرامون این حادثه که منجر به آن شد. سوء استفاده کردن برخی از مخالفان و مخالفان ایران اسلامی شدند و با کمک عوامل داخلی و خارجی و برخی سلبریتی ها و رسانه های خارجی سوار بر موج احساسات بخشی از جامعه شدند و توانستند چند نفر را برای چند نفر به خیابان بیاورند. شب ها و ایجاد هرج و مرج.

وی در خاتمه این مطلب با تاکید بر اینکه مثل همیشه به برکت هوشیاری مردم عزیز و وضعیت کشور و نیروهای امنیتی این توطئه دشمنان خنثی شد، یادآور شد: التماس این خادم حقیر به مردم مخصوصاً جوانان عزیز برای شما احمق فضای مجازی نیست و مواظب باشید با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم صحبت نکنید.

قدری در ادامه گفت: از مسئولان محترم تقاضا دارم همانطور که رئیس جمهور محترم در سخنان اخیر خود اشاره کردند، فضایی ایجاد کنند تا مردم شریف بتوانند با آرامش و بدون تنش نسبت به موضوعات مختلف اعتراض و انتقاد خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید