برجام فریب آمریکایی ها را به مردم نشان می دهد / مراقب نفوذ دشمن باشید

زمان: 13:51
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776257

محمد بیکر محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنی ایالات متحده برای ملت ما روشن است ، گفت: در مورد دشمنی هسته ای و هسته ای آنها و حیله گری آنها برای بسیاری از مردم روشن شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های جمعه خود در ساری بر تقوای الهی تأکید می کند: تقوا منجر به مسئولیت پذیری می شود و کارهای درست را انجام می دهد.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت آغاز امام نجات دهنده جهان بشریت ، افزود: جشن آغاز امام مهدی موعود (عج) به طول خواهد انجامید فردا در استان برگزار شود

وی افزود: “ما مفتخریم که کشور ما کشور امام زمان (عج) است.” وظیفه کسانی که در این کشور زندگی می کنند بسیار سنگین است و همه شهروندان باید بدانند که در چنین کشور و کشوری زندگی می کنند. “

محمدی لائینی با تأکید بر اینکه کشور امام زمان (عج) باید اصلاح شود ، از مسئولان خواست تا مشکلات موجود کشور را برطرف کنند.

وی همچنین شهادت پنجمین شهید را در محراب تسلیت گفت و هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از این افسران مهم است و مهمترین نیاز جامعه یعنی امنیت را تأمین می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران امنیت را مهم می داند و می گوید: پلیس در ایجاد و تأمین خط مقدم و همه سربازان امنیتی کشور سربازان امام خمینی (ره) محسوب می شوند.

جمعه به ساری یادآوری کردم: ما باید به مدافعان امنیتی در حفظ امنیت کشور کمک کنیم.

وی به روز جهانی عصای سفید و نابینایان اشاره کرد و افزود: برخی از افراد به دلایلی روشن فکر هستند و همه ما باید به آنها رحم و محبت کنیم و از حسرت خودداری کرده و به نیازهای آنها رسیدگی کنیم.

وی به وحدت والدین و مربیان اشاره کرد و گفت: اگر والدین و معلمان در مدارس و دانشگاه ها با هم همکاری کنند در تربیت فرزندان و نسل آینده موفق تر خواهند بود.

امام جمعه ساری با اشاره به روز جهانی غذا و روز جهانی ریشه کنی فقر افزود: جامعه وظیفه دارد فقر را از بین ببرد و غذا ، معاش ، کار و اشتغال را تأمین کند.

وی با اشاره به سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان ، بازخوانی اهداف و مصوبات این سفر را ضروری دانست و خواستار اجرای مصوبات این سفر شد و گفت: طبق دستور ، در آنجا نباید در هیچ نقطه ای از استان فقر وجود داشته باشد.

محمدی لائینی موفقیت و درخشش رزمندگان و ورزشکاران استان و کشور را تبریک گفت و افزود: این افتخارات باعث خوشحالی مردم شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: وجود مقدس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) مهمترین لحظه برای ایجاد وحدت است و ما باید وحدت را در نور طناب خدا

وی به رویداد ساری 2022 و پایتخت گردشگری کشورهای عضو ICO اشاره کرد و گفت: زمان زیادی تا این رویداد باقی نمانده است و ساری باید آماده میزبانی شود.

محمدی لائینی ، حادثه و انفجار تروریستی در منطقه ای از قندوز افغانستان گفت: توطئه دشمن باید با بصیرت و تقوا دفع شود ، بنابراین باید همیشه از توطئه دشمن برحذر باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: بر اساس برجام باید تحریم ها برداشته می شد اما متأسفانه به جای بالا بردن کلمه ، کلمه تحریم را درجا به کار بردند و این نشانه حیله گری دشمن است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید