دشمن با فریب دادن/خدمت به مردم سعی در دلسردی مردم از انقلاب دارد. بزرگترین جهاد تبیین


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837113

سیاوش مسلمی به سخت ترین جنگ دشمن علیه ایران که جنگ شناختی و ادراکی است اشاره کرد و گفت: دشمن با انواع ترفندها و ترفندها سعی در ناامید ساختن مردم دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار سیاوش مسلمی شنبه شب به مناسبت ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان با حضور حاج حاجفر باقری فرمانده ارشد جبهه مقاومت، استاندار مازندران، استانی و لشکری ​​برگزار شد. مقامات اقشار مختلف مردم وی ضمن گرامیداشت 16 شهید حماسه خان طومان با بیان اینکه اسلام اسلامی هر چه دارد یکی از شهداست، گفت: عزت، عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون فداکاری شهداست.

فرمانده سپاه کربلا آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدا پیام دارند و اگر به وصیت نامه آنها نگاه کنیم این پیام این است که به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت هستید. “

مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر همه مسئولان و همه اقشار مردم به معنای واقعی کلمه به زبان مقام معظم رهبری گوش فرا دهند، قطعاً دشمن در مقابل این مرز و بوم کاری از پیش نخواهد برد، افزود: امروز دشمن به دنبال تفرقه افکنی، شکاف و شکاف است. بین مردم اختلاف نظر دارند

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به اوج تکامل خود رسیده و در عرصه های مختلف به بالاترین قله ها رسیده است، افزود: اگر می بینیم که دشمن از هر طرف به ایران هجوم آورده است قطعاً به دلیل سیر تحول اقتدار ایران در جهان».

مسلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد، گفت: حضور مردم در صحنه قطعا هجمه رسانه های دشمن را خنثی می کند و نقشه های شوم آنها را لغو می کند.

فرمانده سپاه کربلا به پیچیده ترین جنگ دشمن علیه ایران که جنگ شناختی و ادراکی است اشاره کرد و افزود: دشمن با انواع ترفندها سعی دارد مردم را از انقلاب ناامید کند.

مسلمی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم در هر مسئولیت و مقامی از انقلاب عزیز حمایت و دفاع کنیم، گفت: جبهه انقلاب و مردم استان در شرایط حساسی قرار داشتند و در این شرایط همه به معنای واقعی از انقلاب حمایت می کنند. “

فرمانده سپاه کربلا جهاد تبیین را مهمترین راه حمایت از انقلاب دانست و افزود: عمل و رفتار شما و همچنین خدمت شما به مردم می تواند آغازگر بزرگترین جهاد تبیین باشد.

مسلمی با تاکید بر اینکه مردم صبور، ولایی و شهیدپرور مازندران همچنان پای انقلاب هستند، گفت: دشمن در تلاش است واقعیت ها را به صورت انحرافی نشان دهد اما همه مسئولان می توانند با عملکرد خود دشمن را در اهداف خود شکست دهند. و مردم. حاضر در میدان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید