دشمن در فضای مجازی با تصاویر کذب سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت دارد


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891303

سردار رمضان شریف با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز، گفت: دشمن در فضای مجازی با تصاویر نادرست سعی دارد تصویر واقعی را نادرست نشان دهد و باید در مقابل این ترفند عاقلانه عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل ارتش در اجتماع سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و تاکید بر ضرورت برای عبرت گرفتن از نهضت امام حسین(ع) تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اعتراف می کنند که از همه اهرم هایی که می توانستند برای فشار بر ملت ایران استفاده کنند، استفاده کرده اند، اما نتیجه مطلوب حاصل نشده است. و این یک واقعیت عینی و مسلم است که انقلاب اسلامی با همه مشکلات و موانع پیش رو همچنان رو به رشد است.

وی افزود: اگر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین به درستی پرداخته شود، قطعاً اکثر عملیات روانی و هجمه های دشمنان که هدفشان وارونه سازی واقعیت ها است، با شکست مواجه می شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز الگو و الهام بخش بسیاری از کشورها و جوامع است، این امر را یکی از دلایل اصلی کینه و خشم دشمنان برشمرد و تصریح کرد: با نگاه به مبانی و می توان دید که انقلاب اسلامی برگرفته از متن قرآن کریم و معارف اسلامی است و این یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی است.

رمضان شریف با تاکید بر اینکه اندیشه و گفتمان امام خمینی (ره) همچنان پویا و زنده است و منشأ و عامل بسیاری از تحولات در جهان تلقی می شود، گفت: دشمن تلاش می کند روند الهام بخش این گفتمان پویا را متوقف کند که به فضل الهی خدایا اراده همیشه شکست می خورد.

وی با بیان اینکه اگر از گفتمان خود به خوبی دفاع کنیم به تعادل در همه ابعاد دست خواهیم یافت، تاکید کرد: اراده و عزم ملت ایران، اعتقادات عمیق، ایمان راسخ و هدایت نبوی ائمه انقلاب و مقام و مردانگی از کسانی که خود را می نامند سربازان ولایت هستند. می دانند که این باعث ماندگاری انقلاب شد و گواه این امر همبستگی و اتحاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس است چرا که اگر سپاه و بسیجیان اجازه می دادند که سخنان امام زمین در دفاع مقدس بماند. شروع خود قافیه را از دست داد.

سخنگوی سپاه همچنین گفت: امروز دشمن جرات تهدید ندارد و به دلیل ضعف و ناکامی در مقابل سپاه و سایر نیروهای مسلح ایران تنها به خشونت علیه نهاد مردمی و انقلابی سپاه دست زده است.

رمضان شریف با بیان اینکه اگر کشوری قدرت ندارد باید باج بدهد، به توقیف یک نفتکش ایرانی در یونان و متعاقب آن توقیف دو نفتکش یونانی اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه مصداق بارز قدرت و قدرت است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی قدرت حفظ منافع ملی و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد.

وی معنویت و ایمان، ولایت پذیری و اطاعت از رهبری، محبوبیت و ارتباط با توده مردم را از مولفه های صلابت سپاه برشمرد و افزود: علت هجمه های شدید روانی و رسانه ای دشمن علیه سپاه نیز تضعیف این مهم است. مولفه ها و به ویژه تفکیک سپاه توسط مردم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه منکر بیکاری، گرانی و مشکلات اقتصادی نیستیم، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند انقلاب ما و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و باعث ناامیدی مردم شود اما امروز دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است. سیستم در مناطق مختلف آنها از دید کسی پنهان نیستند.

رمضان شریف با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: دشمن در حال طراحی و ایجاد هجمه های زیادی در فضای مجازی است و با تصاویر نادرست و جعلی تلاش می کند تا تصویر واقعی را نادرست جلوه دهد که باید با این ترفند و موارد مختلف مقابله کنیم. با احتیاط و هوشمندانه عمل کنید.

سخنگوی سپاه در پایان به مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: همه باید با همدلی و اتحاد در کنار هم باشیم تا توطئه ها و امیدها و خواسته های شوم دشمنان همچنان به شکست ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید