انکار واقعیات و وارونه نشان دادن دستاوردهای کشور در فضای مجازی


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889140

در نشست خبری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده عنوان شد:

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: خبرنگاران کارکنان تبیین جهاد در جامعه هستند که بیشترین نقش را در این زمینه دارند و امیدواریم نوشته های شما پویاتر و ماندگارتر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس عبدالرحیم آخانین جان صبح 30 مرداد ماه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: خدمت در ارتش افتخار بزرگی است که موجب ارتقاء فرهنگ عاشورا و ما با این فرهنگ ناب زندگی می کنیم.»


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: اصحاب رسانه همواره منادیان حق طلبی هستند که همواره به مدد آموزه های دینی این رسالت بزرگ را انجام داده اند.


وی گفت: تقارن زیبای امسال و مصادف شدن روز خبرنگار با روز عاشورا باعث شد ادامه دهنده راه حسین بندلی (ع) باشید و بدین ترتیب مهمترین نقش را در کمال فرهنگ عاشورایی داشته باشید.آخینین جان گفت: عاشورا تمدن آفرین تاریخ بشر است که در اوج محدودیت های بشری بزرگترین رویداد و فرهنگ جهان را خلق کرد.


وی گفت: رسالت سخت رسول کربلا، حضرت زینب(س) باعث شد که کربلا در کربلا بماند، اگر زینب نبود و اگر پیام و اعلام حضرت زینب سلام الله علیها نبود، ظلم و ستم و مظلومیت یزیدیان هرگز آشکار نمی شد و بیان عدالت خواهی و شجاعت او، حادثه کربلا را ماندگار کرد.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: امروز رسالت بزرگ رسانه ها آگاهی بخشی، مطالبه گری، حفظ حقوق مردم و جهان است که امروز بر عهده شماست.


وی بیان کرد: امروز رسانه ها زبان مردم، مطالبه کنندگان واقعی جامعه و پیشگامان در جبهه آگاهی و روشنگری در جامعه هستند.


آخانین جان گفت: اگر قدم برداریم و وارد جهاد روشنگری، جبهه معرفت و جهاد تبیین شویم، هیچ خطر و تهدیدی این انقلاب و دین مبین اسلام را به خطر نمی اندازد.


وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین ضامن قدرت و تحول نسل جدید با آموزه های دینی است که این رسالت مهم و اساسی در بحث تمدن نوین اسلامی است.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: دشمنان ما در چند سال گذشته در صدد انکار واقعیات و تحریف دستاوردهای بزرگ انقلاب و تحریف حقایق ناب انقلاب بوده اند.


وی ادامه داد: خبرنگاران خادمان جهاد تبیینی در جامعه هستند که بیشترین نقش را در این زمینه دارند و امیدواریم نوشته های شما پویاتر و مستمرتر باشد.


آهینجان گفت: شما انتقال دهنده رسالت بزرگ مفاهیم از گام اول تا گام دوم انقلاب هستید و حضور شما در نبرد اراده ها نقش بسزایی دارد.


در ادامه در این نشست خبری از خبرنگاران تجلیل شد.


3d2b356e c60c 4944 8a2c c782310fa199 خبر خاکستری


258b4963 e185 45dc a32a a6a2b4beafef خبر خاکستری


d2619dc0 caa4 4d68 8f2b 5df57cd4fc66 خبر خاکستری


cc487dfd 5d47 4a52 bf5a cd713d751192 خبر خاکستری


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید