تخریب و وارونه نشان دادن خدمات انقلاب هدف اصلی دشمن/ «میثاق شهدا» باید مدنظر مسئولان باشد.

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800974

آیت الله ناصری امام جمعه یزد، تخریب و برگرداندن خدمات انقلاب را هدف اصلی دشمن دانست و گفت: وصیت نامه شهدا باید توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در یادواره شهدا و امام راحل اظهار داشت: در وصیت نامه اکثر شهدا مستحب است که همراه امام باشید. ولایت و اسلام.بیشترین شهدا.

وی گفت: نماز نیز یکی از توصیه های شهدا در وصیت نامه است در حالی که آنها توصیه های عملی نیز دارند و آن این است که ما به وظیفه خود عمل کرده و دین خدا و ولی خدا را یاری کرده و دشمن را روا نداشته ایم. دین و مقدس ماست تا به ما آسیب برساند.» و کشور ما را اشغال کند.

ناصری ادامه داد: پیام شهدا این است که ما رفتیم و به تعهدات خود عمل کردیم، اما وظیفه شماست که انقلاب را حفظ کنید، انقلاب و ولایت را همراهی کنید.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امروز وظیفه ما سنگین است و خانواده شهدا وظیفه سنگین تری دارند و باید شخصیت و عظمت شهید و ارزش هایی را که شهید در برنامه ها و رفتار و رفتار خود رعایت کرده است حفظ کنند. اقدامات.”

وی گفت: امروز دشمن به دنبال تخریب و وارونه نشان دادن خدمات انقلاب است اما خانواده شهدا و مسئولان و عموم مردم وظیفه دارند از این ارزش ها دفاع کنند چرا که جوانان ما از آرمان های انقلاب، ولایت دفاع می کنند. دین و انقلاب، غیرت دینی آنها، نباید اجازه دهیم این ارزش ها پایمال شود.

ناصری ادامه داد: پدران و مادران امروز باید نسلی را برای جایگزینی شهدا تربیت کنند و با تربیت صحیح و اخلاق مدار و ارزش مدار فرزندان خود را ادامه دهند و این امر باید در خانواده شهدا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه یزد گفت: تربیت اسلامی و دینی باید هدف اصلی تربیت فرزندان این نسل باشد و حسادت دینی این نسل باید تقویت شود چرا که شهدا تلاش کردند و جان خود را فدا کردند و امروز کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم تربیت است. نسلی این ادامه دارد آنها جای خود را می دهند و اگر هر کدام از ما کوتاهی کنیم، باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: مسئولان نیز به وصیت شهدا توجه کرده اند و زمانی که می خواهند اقدام کنند باید به این موضوع توجه کنند.

امام جمعه یزد بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید برنامه های فرهنگی زیادی داشته باشد و روحیه ایثار و ولایت مداری شهدا در جامعه به ویژه در نسل شهدا باقی بماند، بنابراین نسلی داریم با غیرت مذهبی قوی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید