جریان انحرافی به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت های انقلاب است/ رسانه ها برای مقابله با «تعریف نادرست حقایق»

ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804901

سردار رمضان شریف گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای سعی در ارائه تصویری وارونه و مخدوش از انقلاب و پاسداشت مقدس دارد به گونه ای که رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود بر بیان دقیق ماجراها تاکید دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین ظهر امروز (دوشنبه) با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

سردار رمضان شریف در این مراسم گفت: از طریق بسیج رسانه های کشور در تمامی استان ها شرایط مناسبی برای کشف و شکوفایی استعدادها در این زمینه فراهم شده است که بستر مناسبی برای جوانان فعال در عرصه رسانه است. و روزنامه نگاری.”

وی افزود: در حوزه رسانه از نظر نیروی کار با فقر شدید مواجه هستیم. اگرچه ادعا می شود بیش از 6000 خبرنگار حرفه ای در کشور وجود دارد، اما در تقابل رسانه ای با دشمن و منطقه داریم. برای توضیح افکار عمومی، این احساس نمی شود. همچنین هیچ راهنمای مدیریتی منسجمی برای استفاده و سازماندهی این پتانسیل عظیم وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش جدی برای جلوگیری از شکل گیری نظام دینی در کشور انجام دادند، چرا که نظریه ولایت فقیه با نظریه های حاکم بر جوامع مختلف و نظام دوقطبی حاکم متفاوت بود. در دنیا اجازه نمی دهد گفتمان دیگری شکل بگیرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقاومت و ایستادگی مردم ایران و با تکیه بر فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت(ع) به پیروزی رسید که کشورهای جهان بین دو گفتمان غرب و شرق گرفتار شده است.

دشمن تلاش می کند منابع ما را کوچکتر و منابع ما را بزرگتر کند

شریف با اشاره به اهمیت گفتمان در جوامع گفت: در دوران پیش از انقلاب، قدرت گفتمانی ابرقدرت های جهان به حدی بود که توانستند در جغرافیایی مانند آلمان و کره که فرهنگ و نژاد آن ها بود، از غرب و شرق حمایت کنند. همان.» برای حکومت کردن.

وی گفت: شوروی و غرب برای جلوگیری از شکل گیری گفتمان سوم منطبق بر فطرت انسانی با انقلاب اسلامی مخالفت کردند، لذا تلاش سازماندهی شده برای درهم شکستن انقلاب اسلامی در داخل جمهوری اسلامی، مطابق با خودشان انجام دادند. متفکران شکست خوردند.»

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علت اصلی هجمه ها در عرصه های امنیتی، سیاسی، جاسوسی، نظامی و رسانه ای و عملیات فضای مجازی دشمن علیه انقلاب اسلامی از همان روزهای اول این است که نگذارند نظام دینی بر اساس آن شکل بگیرد. آموزه های قرآن و اهل بیت فرهنگ آل باته آن را دارد.

وی گفت: با وجود انواع توطئه های دشمنان و فشارهای اقتصادی، 43 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد.

هیچ مانعی بر سر اراده پولادین فرزندان این زمین نیست

شریف دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازخوانی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان ناکامی‌های دشمنان دانست. وی افزود: امروز ایران اسلامی از شرایط امنیتی با ثباتی برخوردار است و یک قدرت منطقه ای است.

وی تصریح کرد: دشمن با ابزار رسانه ای سعی در ارائه تصویری وارونه و مخدوش از انقلاب و پاسداری مقدس دارد که بسیار مضر است. از این رو رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود بر بیان دقیق داستان ها تاکید کرده اند، پس باید در این زمینه عاقلانه عمل کرد چرا که اگر تصویر واقعی از حضور فرزندان این ملت در حراست مقدس نشان داده نشود. ، جریان های کاذب حقایق را سر به زیر خواهند کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 100 سال از نفت و مشتقات آن می گذرد، اما در تمام این سال ها با اراده مسموم و انقلابی فرزندان کشور و تلاش سپاه خاتم، بنزین وارد کردیم. قرارگاه سازندگی «با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، کشور نه تنها از واردات بنزین رها شد، بلکه به صادرکننده هم تبدیل شد.

وی در پایان گفت: دشمن تلاش می کند منابع ما را کوچک و امکانات ما را زیاد کند تا امید را از جوانان ما بگیرد اما هیچ مانعی بر سر راه اراده پولادین فرزندان این کره خاکی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید