دشمنان حقایق و واقعیت ها را وارونه می کنند


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921166

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی گفت: دشمنان با تحریف واقعیت ها سعی در تضعیف پیوند ملت و ولایت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی جمعه کارچاک را در گفتگو با یک خبرنگار دارم شبکه خبری تهران نیوز وی گفت: ایام بصیرت و عهد امت با ولایت با شهادت رهبر دلها و مجاهدان بصیر حاج قاسم سلیمانی قابل مقایسه است.

وی تصریح کرد: صلابت، قدرت و پیشرفت همه جانبه به دست آمده با تلاش نخبگان مخلص و انقلابی به درستی به نسل جوان منتقل نشده است.

امام جمعه کرچک تاکید کرد: بنابراین باید تلاش کنیم تا حقایق و واقعیت های توسعه، رشد و تعالی کشور را به نسل جدید منتقل کنیم.

اسماعیلی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف مسائل و حقایق، افزود: پیشرفت و رشد ما مبتنی بر اندیشه اقتدار دینی است و از این رو هدف واقعی دشمنان ایجاد فاصله بین امام و امت است. “

وی ادامه داد: البته این اهداف راه به جایی نبرده است و پیوند ملت و ولایت پیوندی محکم و ناگسستنی است و تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

امام جمعه کرچک گفت: الگوی ما در امر مقاومت و تقویت بصیرت مولی المهدین علی(ع) است، در خطبه دهم نهج البلاغه می فرماید توجه داشته باشید که شیطان گروه خود را جمع می کند، به نام او. سواره نظام و پیاده نظام، اما من آگاهم، و حقیقت را خودم مشکوک نکرده ام، و هیچ کس دیگری این کار را با من نکرده است، یعنی فریب نمی خورم.

اسماعیلی سه عامل مهم در امر جهاد تبیینی برشمرد: جهل، جهل و کوته فکری، شهوترانی و طمع دنیا، تسلیم شدن در برابر وسوسه ها و فریب شیطان از عوامل هلاکت انسان است.

وی تاکید کرد: متأسفانه امروز عاشقان شیطان در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر گرفتار این سه عامل شده اند.

امام جمعه کرچک گفت: در ایام هفته بصارت و دهه مقاومت برنامه های مختلفی مبنی بر تبیین جهاد در مساجد و محلات اجرا شد و برخی از آنها تا پایان این ایام یعنی ادامه دارد. 19 دسامبر.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق همگان را در انجام و اقرار به تکلیف به ویژه بر اساس آگاهی از تبیین و بیان حقایق و حقایق عنایت فرماید.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید