حفاری های عمومی: باید از تحریف حقایق و واقعیت های حراست مقدس جلوگیری کنیم

حفاری های عمومی: باید از تحریف حقایق و واقعیت های حراست مقدس جلوگیری کنیم

روز جدید : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بالندگی هنر و ادبیات فصل باشکوهی از تبلور و تجلی میراث ارزشمند هنر ایرانی اسلامی را رقم زد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خواستار گسترش هنر و ادبیات و نقش اجتماعی پررنگ آن در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد.هنر اسلامی.

در متن این پیام آمده است: حافظه تاریخی ایران نشان می دهد که هنر و ادبیات این سرزمین همواره پرچمدار زوال هویت ممتاز ایران اسلامی این ملت بوده و بیشترین رسالت فرهنگ و انتقال آن را بر عهده داشته است. زمین یک مقصد جهانی در نظر گرفته می شود.

این پیام می افزاید: گسترش هنر و ادبیات و نقش اجتماعی پررنگ آن در دوران انقلاب اسلامی و سپس در دفاع مقدس و متأثر از فرهنگ شهادت و ایثار، فصل باشکوهی از تبلور و تجلی ارزش ایرانی را رقم زد. هنر اسلامی. میراث. بدون شک استفاده از قالب های هنری متفاوت و جذاب برای نشر ارزش های دفاع مقدس، استفاده از گنجینه جنگ در عرصه هنر و عرصه جدی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفتمان هنر دفاع مقدس بر اساس منویات و دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری و تبدیل دانش ضمنی از امر مقدس به دانش آشکار با قابلیت ارائه در قالب های مختلف هنری و ارائه آثار هنری و ده ها فراز دیگر که می تواند ارتقای کمی و کیفی تولیدات فرهنگی و هنری و کشف استعدادهای بومی به ویژه هنرمندان جوان فعال و انقلابی و ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی در این صحنه، انتظار بزرگی است که روند برگزاری این جشنواره مبارکه و رویدادهای مشابه آن باشد. در صف

در این پیام آمده است: در این راه باشکوه، مورد استقبال همه برنامه ریزان و دست اندرکاران عرصه صیانت و نشر آثار و ارزش های حراست قرار می گیرد و ضمن به کارگیری تمام توان خود برای حمایت، تسهیل و تسریع این حرکت عظیم، می باشد. همگرایی و هم افزایی و همچنین آسیب شناسی.» و راه های جلوگیری از بروز مشکلات و تحریف حقایق و واقعیت ها در این عرصه مقدس با تبیین گام دوم انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اهتمام ورزید. (علیه السلام) با بهترین روش ها و مطمئن ترین تلاش ها، زمینه رشد آثار و آثار هنری فاخر و ماندگار را برای هنرمندان فعال و دغدغه مند کشور در عرصه حراست فراهم کرده ایم.

از برگزارکنندگان محترم جشنواره ملی فانوس و تک تک هنرمندان برجسته ای که به دعوت جشنواره لبیک لبیک گفتند و غنای کمی و کیفی خود را به این رویداد افزودند و بر حمایت روزافزون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کردند تشکر می کنم. نیروها برای این رویداد بزرگ هنری.و از خداوند متعال توفیق و بهروزی همه عزیزان را خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید