دشمن به دنبال تحریف حقایق در نزد مردم است


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902310

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد گفت: دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها در نزد مردم است تا بتواند اقدامات، سلاح ها و اراده مردم را به اشتباه بیندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در دیدار علمای اهل سنت بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بندرعباس که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد. وی با تبریک هفته وحدت گفت: جهاد تبیین به دلیل اینکه جنبه الهی دارد معنای بسیار عمیقی دارد و جنبه انسانی هم دارد.

وی با بیان اینکه این توضیح، دل و ذهن افرادی را که دچار کم اطلاعی، شک و جهل هستند، می بندد، گفت: در مواجهه با حرکت گمراه کننده ای که هدف دشمن است و تفکر، ذهن جوان و عموم را در تردید نگه می دارد؛ این امر باعث می شود که مردم از این حرکت غافل شوند. با راه جهاد تبیینی قابل پیشگیری و خنثی است.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها در چشم مردم است تا اقدامات، سلاح ها و اراده مردم را به انحراف بکشاند و یکی از مصادیق او تطهیر رژیم طاغوت یا پهلوی است. رژيم در سم پاشي و تشويش اذهان و انديشه جوانان و پوشاندن چهره درخشان اسلام و گمراه كردن جوانان با القاب فريبنده و رنگارنگ از مهم ترين آسيب هاي فكري رژيم پهلوي بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اعمال و برکات تبیین جهاد در جامعه تصریح کرد: ارائه تبیین صحیح و جامع گفتمان جدیدی در موضوعات و مشکلات مختلف ایجاد می کند که عامل مهمی در اجرای ارزش ها است. انقلاب که ریشه در پایه‌های محکم دین دارند، به این معنا که یکی از نتایج تبیین، باعث شکل‌گیری گفتمان در جامعه می‌شود که تأثیر عمیقی در تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها دارد. از انقلاب

وی خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین و شریف ترین واژه ها کلمه وحدت و برادری، برادری و وحدت است که پیامبر رحمت در ادامه رسالت سایر پیامبران بزرگ و امروز که دشمن حاضر از آن استفاده می کند، برای جوامع بشری آورده است. با تمام توان برای براندازی نظام اسلامی باید این اتحاد و همبستگی را در بین آحاد جامعه حفظ کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید