عملیات روانی و تحریف حقایق، راهبردهای دشمن در جنگ شناختی


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915629

سردار مثنوی گفت: امروز دشمن در صدد کنترل انقلاب اسلامی است، اما اذعان دارند که در اغتشاشات اخیر آنچه را که به عنوان کمک مالی خرج کرده اند هدر داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده نیروی فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز شنبه 22 آذرماه در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران ضمن تجلیل از یادواره شهدا گفت: در مجموع سوالاتی که امروز از اعضای عزیز کارگروه ها در مجمع بسیج شهرستان مطرح شد سوالات بسیار مهم و اساسی بود که به صورت علمی مطرح شد.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل اتاق های فکر بود و امیدواریم شما بسیجیان با شایستگی کار را برای رسیدن به نتایج لازم و رفع مشکلات پیش ببرید، هرچند که به گفته رهبر انقلاب شوراهای اتاق های فکر باید به برنامه ریزی راهبردی در نظام اسلامی منجر شود.

معاون فتح کهگیلویه و بویار احمد گفت: امروز موضوع اقتصاد و معیشت مردم یکی از اولویت های جامعه ایران است و اعتقاد بر این است که نظام مسائل باید در اتاق های فکر مورد تاکید قرار گیرد تا مشکلات به بهترین شکل حل شود. تا حد ممکن.

سردار مثنوی ادامه داد: در گروه های ضربت و اتاق فکر باید سخت کار کرد. نکته دیگر اینکه در اغتشاش اخیر، رهبر معظم انقلاب نیز بیاناتی داشتند که اغتشاشات را از موضوع اعتراض جدا کنیم.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر با توجه به رشد باورهای دینی و توجه به نظام فکری ائمه اطهار انقلاب اسلامی کشورمان از این فضای تهدیدآمیز و بحران زده فاصله گرفته است، لذا امروز نیروهای مسلح ما بدون اسلحه و مهمات برای حفظ خود وارد صحنه اغتشاشات می شوند و حفاظت از آرمان های انقلاب است و اگر به موضوع دقت کنیم نشان دهنده روحیه انقلابی گری است و این باور نیز ایجاد می شود.

وی افزود: بنابراین اگر به مسائل مختلف نگاه نکنیم مشکل ساز می شود و در نهایت مشکل ساز می شود. امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم و عده ای در کشور در فتنه اخیر دشمن اشتباهاتشان استراتژیک و عمدی و با مشکلاتی در قالب سیاست و سیاه نمایی و کارگردانی بوده و نسخه های غیر قابل اجرا برای آن ها می دهند. بشریت و آنها نیز هر گونه تحریف ایجاد کردند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویار احمد تصریح کرد: بنابراین یکی از حربه های دشمنان این است که با عملیات روانی و تحریف واقعیت ها فضا را مشکوک کنند، هرچند دشمن در سطح بین المللی و در اتاق فکر خود به این باور رسیده است که ارزیابی در مورد انقلاب اسلامی اشتباه است و ایران اسلامی با کشورهای دیگر مانند لیبی، الجزایر، سوریه و غیره کاملا متفاوت است.

سردار مثنوی همچنین گفت: امروز دشمن تلاش می کند انقلاب اسلامی را محدود کند اما دشمن ضعیف تر از آن است که جلوی حرکت انقلاب اسلامی به سمت قله های پیشرفت را بگیرد. امروز دشمن با تمام توان رسانه ای خود به میدان آمده است، اما ملت زیرک ما آمادگی و هوشیاری بیشتری نسبت به دوره های دیگر برای مقابله با توطئه های دشمنان دارد.

وی افزود: امروز دشمنان مدعی هستند که جمهوری اسلامی در کنترل بحران ها بسیار هوشمندانه عمل می کند، البته جمهوری اسلامی نیز به نظام مشکلات خود واقف است و تلاش می کند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند. او بحران ها را می شناسد.

معاون فتح کهگیلویه و بویار احمد ادامه داد: دشمنان قسم خورده این کشور امروز اعتراف می کنند که آنچه در قیام های اخیر صرف کمک های مالی کرده اند برایشان سودی نداشته و در واقع به نوعی هدر داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید