باید با تبیین مناسب از تحریف وقایع جلوگیری کنیم/ لزوم پاسخگویی به دستور مدیریت


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809245

نادر محرابی گفت: بر اساس برنامه مدیریت در صورت رفع انحراف، تحریم ها نیز خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر محرابی در گفت و گو با اروم نیوز در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم تبریز گفت: هرکس قدرت خاصی در نحوه نفوذ و گسترش دشمن دارد.

وی افزود: به همین دلیل است که در ماه های اخیر از تریبون عمومی به همه مسئولان و حامیان نظام نسبت به تحریف همراه با تحریم و جنگ رسانه ای-شناختی دشمن هشدار داده و بهتر است از حمله ترکیبی و حمله سنگین بگوییم. دشمن علیه انقلاب.» اعلام کرد.

این تحلیلگر سیاسی و اجتماعی گفت: حضرت آقا به نوعی از جهاد کبیر این توضیح می گویند که از رسانه ملی گرفته تا هرکسی که تریبون دارد باید در این حرکت عظیم تلاش کند تا واقعیت های انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن. ، به خصوص برای نسل. جوان و آینده خوب برای توضیح.

محرابی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع از سوی ما تبیین نشود، دشمن به نیت خود آنها را تبیین و تحریف می کند، لذا بر همه آحاد ملت به ویژه کسانی که قلم و تریبون دارند و در مجاز فعال هستند واجب است. دشمن در این سناریو

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحریف حقایق گفت: به فرموده رهبری در صورت رفع تحریف، تحریم ها خنثی می شود، بنابراین همه آحاد جامعه به ویژه حاضران در تریبون باید نقش فعال داشته باشند. در جنگ رسانه ای. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید