رسانه های غربی قصد دارند واقعیت های ایران را وارونه جلوه دهند/ اعتماد به غرب سراب است


زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844109

حجت الاسلام حسینی گفت: جریان رسانه ای از سوی دشمنان نظام اسلامی با تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت ها و نقاط قوت ایران ضعیف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید روح اله حسینی امام جمعه موقت زاهدان در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به معنای لغوی توکل گفت: تحویل دهید و قابل اعتماد باشید.

وی افزود: غرب و به ویژه آمریکا فقط به دنبال اهداف خود است و نوعی تجارت است و منافع سایر ملت ها برای آنها مهم نیست، بلکه همه جوامع و کشورها وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند. گفت: طرفی که این طرز فکر را دارد اصلا قابل اعتماد نیست.


وی ادامه داد: استکبار و دشمنان این نظام با تمام توان و هزینه های گزاف خود از روزهای اول انقلاب در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و همچنان ادامه دارد.


امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بارها بر غیرقابل اعتماد بودن غرب تاکید کرده اند، گفت: وقتی ملتی به استکبار و غرب اعتماد کند، کردها هرگز پیروز نبرده اند، بلکه شکست خورده اند.


وی گفت: در شرایطی که آمریکا هنوز توسعه نیافته است و نقش واقعی در سیاست بین الملل ندارد، در هر جای دنیا اعم از هند، آفریقا، آسیا و حتی اروپا پا گذاشته اند، تنها منافع خودشان در خطر بوده است. بنابراین هرگز قابل اعتماد نبود.»


حجت‌الاسلام حسینی اذعان داشت: هرگاه دولت‌ها از جمله شاه به غرب اعتماد کردند، تاریخ نشان می‌دهد که چه کرده‌اند. رژیم پهلوی نمونه بارز رفتار و اعتماد آمریکا به دولتمردان است. او به دنبال مدافع خود است و احزاب وسیله ای برای برآورده شدن خواسته های خود هستند و حاضرند همه را قربانی کنند.


وی ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز بر همین سوال استوار است، غرب و استکبار هرگز به ما رحم نمی کنند، به ما رحم نمی کنند و نخواهند کرد و قطعا اعتماد آنها راهبرد اشتباهی است.


امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به وارونه جلوه دادن واقعیت ها در ایران توسط آمریکا، گفت: دشمن تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف انجام می دهد. یکی از این اقدامات معکوس کردن واقعیت های انقلاب ایران است.


وی خاطرنشان کرد: استکبار با منافع کلانی که در ایران و در دوران شاهنشاهی وجود داشت به یکباره از این منابع نامشروع انقلاب قطع شد، البته آنها باید دشمن هم باشند و همه نقاط قوت ما را نقطه ضعف ببینند و در ازای آنها. نقاط ضعف آنها قوی به نظر می رسند، بنابراین اگر کسی با تکبر و اعتماد به نفس قدمی بردارد، سرنوشت او به جایی نمی رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید