شناسنامه ای در شهر سراب برای اهالی روستای استیلی دارم / تشکیل «دفتر خدمات» با حضور مسئولان شهرستان سراب در روستای استیلی نوروز سال 1401.


زمان: ساعت 5:20 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818253

امام جمعه شهرستان سراب از تشکیل دفتر خدمات رسانی در روستای فولاد شهرستان سراب با حضور کارکنان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی امام جمعه شهرستان سراب در گفت و گو با خبرنگار شبکه مردمی زنده یاد از تشکیل دفتر خدمات رسانی در روستای سراب با حضور مسئولین شهرستان خبر داد و گفت: : از ساعت 11 صبح و ضمن دیدار با اهالی این روستا از نزدیک مشکلات روستای استایلز را رصد و بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان سراب به همراه 6 تن از مدیران ادارات شهرستان سراب نیز در این بازدید نوروزی حضور خواهند داشت و در جریان مشکلات روستای استیلی قرار خواهند گرفت و در صورت صلاحدید خداوند در جریان خواهند بود. اقدامات لازم برای رسیدگی به مطالبات مردم انجام شود.

گفتنی است چندی پیش اهالی روستای استیلی دعوت نامه ای رسمی از حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب برای حضور در این روستا و دیدار مردمی نوشتند. سراب در روستای استیلی حضور خواهد داشت.


روحیه مردمی و انقلابی امام جمعه سراب ستودنی است

داود هدایتی دهیار اهل روستای سرابی شهرستان سراب نیز از پذیرش دعوت امام جمعه شهرستان سراب و همچنین فرماندار شهرستان سراب برای حضور در روستای استیلی تشکر کرد. وی بیان کرد: از شنیدن مشکلات و دغدغه های اهالی روستا از این روستا تشکر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این اتفاق در ایام نوروز میسر شد، مایه خوشحالی است و نشان دهنده اهتمام امام جمعه شهرستان سراب برای پاسخگویی به مطالبات مردم است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که خدمات رسانی به مردم هرگز نباید متوقف شود.«در ایام نوروز شاهد برگزاری دیدار نوروزی بین امام جمعه شهرستان سراب و مسئولان شهرستان سراب بودیم و باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید