دستگیری مدیران صحنه اغتشاشات اخیر مازندران/ خانواده ها مراقب فریب جریان های رسانه ای دشمن باشند.


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901250

مسلمی گفت: افرادی که عمدا و آگاهانه این اغتشاش را سازماندهی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: جریان نفاق، سلطنت طلبان و همه یارانشان در این برهه از حیات انقلاب در صدد حمله به انقلاب هستند. به بهانه ای که شروع شد این توطئه مرگ خانم امینی بود و اگر آن حادثه نبود، آنها اتفاق دیگری را راز نقشه خود می کردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه حضور گسترده مردم و همه دلواپسان ایران و انقلاب اسلامی به میدان آمدند و ناآرامی ها را خنثی کردند، افزود: مازندران با محکومیت اخیر ثابت کرد که سرزمین علویان است. شورش ها

مسلمی در ادامه به دستگیری برخی از عوامل اصلی این اغتشاشات اشاره کرد و گفت: افرادی که عمدا و آگاهانه صحنه این اغتشاشات را رقم زدند مانند نفاق، سلطنت طلبان و گروه های تجزیه طلب که با انواع گرم و سرد به معنای آنهاست. به بیت المال خسارت وارد کرد و به جان پاسداران و نیروهای بسیجی حمله کرد که این افراد دستگیر شدند.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: به دلیل حضور مردم در مازندران وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم. همچنین از خانواده می خواهیم مراقب فرزندان خود که سرمایه نظام هستند باشند تا توسط جریان های رسانه ای دشمن گمراه نشوند.

وی با اشاره به استفاده از رسانه های تحت سلطه منافقین، سلطنت طلبان و همه مخالفان نظام برای ایجاد اغتشاش، افزود: همه بدخواهان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر جمع شده اند تا در این مقطع ضربه سنگینی وارد کنند. در زندگی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب اسلامی منتظر بهانه ای بودند تا رمز اغتشاش و اغتشاش داشته باشند، تصریح کرد: رمز راه اندازی اغتشاش; درگذشت خانم مهسا امینی راز آغاز قیام بزرگ بود.

مسلمی تصریح کرد: با حضور گسترده مردم، بسیجیان، دلواپسان انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و همه مردم آسیب دیده از انقلاب سرکوب شد و مردم دوباره در صحنه حاضر شدند. صحنه

وی گفت: مردم استان مازندران بار دیگر نشان دادند که در کشور علوی همواره حامی ولایت هستند و در این مقطع از سرکشی بیگانگان در امان ماندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید