حضور مستقیم رئیس جمهور بین مردم شکاف دولت و ملت را کم کرد/ مردم مراقب آدرس غلط رسانه های غربی باشند.

ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784062

احمد ملاشاهی گفت: حضور مستقیم رئیس جمهور در میان مردم شکاف بین دولت و ملت را کم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ملاشاهی کارشناس سیاسی در گفتگو با عصر هامون گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، فعالیت و کار جهادی است که دولت سیزدهم با الگوبرداری از آن فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: حضور مستقیم رئیس دولت در بین مردم در وهله اول باعث ایجاد امیدواری در ملت می شود که این امر موجب شده تا در سال های آینده شکاف دولت و ملت کاهش یابد.

ملاشاهی گفت: ویژگی مهم دولت انقلابی آقای رئیسی این است که ایشان مشکلات مردم را از نزدیک درک می کنند، برخلاف آنچه در سال های اخیر شاهد آن بودیم، این دولت عزم جدی برای حل مشکلات مردم داشته است. “

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان دستور بازگشایی مرز بلافاصله پس از حضور ایشان در نقطه صفر مرزی صادر شد، کاری که در دولت های گذشته به کندی انجام می شد و هیچ گاه پایانی نداشت.

این کارشناس سیاسی گفت: مانند فعالیت های اخیر دولت اصلی در سال های اخیر کمتر به چشم می خورد و از جهاتی این گونه فعالیت ها مردم را به یاد جهادگران از اول انقلاب می اندازد.

ملاشاهی افزود: زمانی آینده روشن و امیدوارکننده خواهد بود که رئیس دولت حتی در روزهای تعطیل و جمعه از خواب و استراحت محروم باشد و در بین مردم حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این میان باید مراقب بود که رسانه های ضد مردمی و ضدانقلاب این گونه فعالیت ها را تحریف نکنند و افراد خاطی را خطاب قرار ندهند چرا که در جنگ رسانه ای امروز دشمن بسیار پیشرفته است و طبق برنامه عمل می کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید