فرمانده سپاه تهران: بسیاری از دستگیرشدگان گفتند که فکر می‌کردند مکان‌های مختلف تهران را به آتش کشیده‌اند، اما وقتی آنجا بودند، شاهد وضعیت عادی بودند/ فریب دشمن را خوردند/ به عده‌ای پول دادند تا آتش بزنند/ ما توانایی اطلاعات برای شناسایی و دستگیری شورشیان بالاست

فرمانده سپاه تهران: بسیاری از دستگیرشدگان گفتند که فکر می‌کردند مکان‌های مختلف تهران را به آتش کشیده‌اند، اما وقتی آنجا بودند، شاهد وضعیت عادی بودند/ فریب دشمن را خوردند/ به عده‌ای پول دادند تا آتش بزنند/ ما توانایی اطلاعات برای شناسایی و دستگیری شورشیان بالاست

روز جدید سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: بسیاری از دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر گفتند که با دیدن این خبر در فضای مجازی فکر می کردند که نقاط مختلف تهران سوخته و اوضاع نابسامانی حاکم است. این مناطق اما به گفته خودشان با حضور در این مکان ها برخلاف اخبار موجود در فضای مجازی شاهد وضعیت عادی و وجود آرامش و ثبات در این مکان ها بوده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: 14 نفر از افراد مرتبط با شهادت شهید «آرمانعلی وردی» تا امروز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در خصوص دستگیری ماموران شهادت آرمانعلی واردی گفت: 14 نفر از ماموران مربوط به شهادت «آرمانعلی وردی» دستگیر شده اند. دستگیری از سپاه و نیروی انتظامی تا امروز تلاش برای دستگیری سایر عوامل حاضر در صحنه جنایت ادامه دارد.

وی به فارس گفت: البته دستگاه قضایی با جنایتکاران و کشتار وحشیانه ماموران امنیتی برخورد جدی خواهد کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دشمن در جریان اغتشاشات از طریق رسانه ها تلاش می کند افکار عمومی را مدیریت کند، افزود: بسیاری از دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر اظهار داشتند که با دیدن این خبر در فضای مجازی، این خبر را می بینند. بر این باور بودند که نقاط مختلف تهران به آتش کشیده شده و وضعیت ناآرامی در آن مناطق حاکم است، اما به گفته آنها با حضور در آن مکان ها بر خلاف اخبار موجود در فضای مجازی، وضعیت عادی و حضور را مشاهده کردند. صلح و ثبات در آن نکاتی وجود داشت که این موضوع نشان دهنده فریب مردم توسط دشمن در فضای مجازی است.

سردار حسن زاده گفت: در این مدت با طیف وسیعی از مردم مواجه شدیم که از نظر روحی و روانی درگیر اغتشاشات بودند. آنها با جو رسانه ای دشمن گمراه شدند که در همان ساعات اولیه پس از اخطار و با احتیاط کافی آنها را آزاد کردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر دستگیر شده به صورت سازمان یافته با استفاده از سلاح سرد و گرم سعی در افزایش خشونت و تلفات داشتند که به لطف خداوند و رحمت بسیج و نیروی انتظامی تلاش آنها ناکام ماند. از این بابت عصبانی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از صلابت و اقتدار لازم برخوردار است، تاکید کرد: خویشتن داری ما در مقابل جوانان و هموطنان خودمان است، اما کسانی که بد بدانند که با آنها برخورد خواهند کرد، ما آنها را از خودمان نمی دانیم و اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش مردم را تهدید کنند.

سردار حسن زاده درباره آمار کشفیات در شهر بزرگ تهران گفت: در جریان هرج و مرج در شهر بزرگ تهران بیش از 1500 قبضه سلاح سرد و گرم و ادوات برای وارد آمدن خسارت به اماکن و تأسیسات عمومی کشف و ضبط شد که به این معناست که این میزان کشف سلاح به این معناست که عده ای قصد ایجاد هرج و مرج در تهران را داشتند که بسیاری از آنها دستگیر شده اند و تلاش برای دستگیری دیگران ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه بزرگترین هدف دشمن ممانعت از پیشرفت انقلاب و ایران اسلامی است، تصریح کرد: در میان دستگیر شدگان تعدادی دو تابعیتی، تعدادی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی بیگانه، گروهک منافقین، سلطنت طلبان و دیگر گروهک ها هستند. مخالف جمهوری اسلامی که قصد داشت در پایتخت شورش کند.

فرمانده محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: مامورانی که با راه اندازی شبکه توزیع پول به عده ای پول می دادند تا آتش سوزی کنند و به اموال مردم آسیب برسانند، دستگیر شدند. هر کس بخواهد نظم و انضباط جامعه را به هم بزند و به اموال مردم آسیب برساند یاغی است و از خط دشمن پیروی می کند.

سردار حسن زاده گفت: جوانان فریب خورده باید راه خود را از جنایتکاران و یاغیان جدا کنند و رابطه خود را با مردم و امنیت کشور مشخص کنند. البته با هرکسی که قصد برهم زدن آرامش و نظم جامعه و تخریب اموال عمومی را داشته باشد قطعا برخورد خواهد شد و در این راستا توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری شورشیان بالاست.

وی در خصوص مشارکت مردم در راهپیمایی 22 آبان گفت: شاهد شور و هیجان مردم و حضور گسترده آنها در راهپیمایی بودیم که ضربه محکمی به استکبار جهانی بود و مهمترین مطالبه مردم در 22 آبان محاکمه بود. عاملان ناآرامی های اخیر

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه از مسئولان می خواهیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و مشکلات آنها را برطرف کنند، گفت: باید از مردم عزیز ایران و همه کسانی که با وجود مشکلات مختلف، از جمله مشکلات معیشتی و شغلی و همچنین کسانی که در جامعه ای با سلایق و پوشش متفاوت زندگی می کنند و سایر افرادی که هیچ حمایتی از دشمنان و شورشیان نکرده اند. ملت ما دهان سنگینی به دست عوامل استکبار داده است و به فضل الهی روز به روز شاهد قدرتمندتر شدن ایران عزیزمان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید