جانشین فرمانده سپاه: پارسال بزرگترین حمله به ما انجام شد/ عده ای به دنبال پهنای باند بیشتر برای تربیت فرزندانمان بودند; 2 ساعت مطالعه کردند و بقیه وقت در فضای مجازی ذهنشان دست دشمن بود.

جانشین فرمانده سپاه: پارسال بزرگترین حمله به ما انجام شد/ عده ای به دنبال پهنای باند بیشتر برای تربیت فرزندانمان بودند;  2 ساعت مطالعه کردند و بقیه وقت در فضای مجازی ذهنشان دست دشمن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان پارسال بار دیگر نسبت به ایران اشتباه محاسباتی کردند، گفت: با تعداد کم رزمنده توانستیم نقشه شوم آنها را شکست دهیم.

به گزارش روابط عمومی حضرت صاحب الامر (عج)، امیر سرتیپ علی فدوی در مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم شهید حمید محمدرضایی که در مسجد امام حسن اصغری (ع) برگزار شد. وی گفت: در دنیا دو حزب وجود دارد یکی حزب شیطان و دیگری حزب الله و خداوند برای پیروزی حزب الله وعده صادقانه داده است و تخلفی از این وعده وجود ندارد. اما این پیروزی شرایطی دارد که برای وظایفی که بر عهده سربازان خداست باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته به دلیل اعتقاد به وعده الهی با همه شرور مبارزه کرده است. در طول تاریخ، چنین خصومتی با حکومتی در حکومت رسول الله و حکومت امیرالمؤمنین (ع) که با دشمنان اسلام و معاویه روبرو شده باشد، ثبت نشده است.

سردار فدوی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس 78 کشور در مقابل انقلاب در یک ائتلاف تصمیم به نابودی ایران اسلامی گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستادند و سوریه تنها کشور نبود. در این ائتلاف 44 سال نتوانست انقلاب را به زانو در بیاورد زیرا رهبری جامعه در دست خداست و او به وعده الهی ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این ۴۴ سال به وظیفه خود عمل کردیم و از حزب الله حمایت کردیم و وعده حزب الله پیروز در همه عرصه ها برای ما جاری است. دشمنان از نظر امکانات و تجهیزات بسیار جلوتر از ما هستند، اما در این معادله نتیجه این نبرد را خداوند رقم می زند و اگر طبق وعده الهی راه را ادامه دهیم، خداوند پیروزی را دریغ نمی کند. از آنجایی که ما در این 44 سال در میدان بوده ایم، مانند همه کشورها و مردم قزوین، شهدا را برای انقلاب و خدای متعال به ارمغان آورده ایم و گواه آشکار آن 3 هزار شهید آسمانی در این زمین است.

وی گفت: سال گذشته بزرگترین حمله حزب شیطان علیه ما انجام شد. جنگ بزرگی که سال ها برای آن نقشه های شومی می کشید، در طرح بحران کرونا، دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کردند تا چشم و ذهن بچه های کشور به سمت یادگیری در فضای مجازی، عده ای معطوف شود. ما به دنبال پهنای باند بیشتر برای آموزش فرزندانمان بودیم و در نهایت مریدان 2 ساعت را در این فضا سپری کردند و بقیه زمان را در فضای مجازی رها کردند و ذهنشان را در اختیار دشمن گذاشتند.

فدوی افزود: وسوسه های شیطانی به آنها تزریق شد و دشمنان فکر کردند که می توانند کار را تمام کنند و دست به کار شدند و نقشه خود را به خوبی اجرا کردند اما باز هم اشتباه محاسباتی کردند. خداوند متعال فرمود ؛ دشمنان اسلام احمقند. رئیس جمهور آمریکا که ساعت ها برای سخنرانی تمرین کرده بود، بلافاصله موضع گرفت و نظر صریح درباره حوادث ایران داد و آشکارا خصومت خود را اعلام کرد زیرا بر اساس محاسبات خود معتقد به سقوط جمهوری اسلامی بود. اما آنها فهمیدند که قدرتشان در جمهوری اسلامی است، این قابل مقایسه نیست و با تعداد کمی رزمنده توانستیم نقشه شوم آنها را شکست دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ماهیت دشمنان انقلاب کینه توزی و لجاجت است و 44 سال است که در این مسیر با شکست مواجه بوده اند اما هرگز دست از دشمنی با ایرانی برنخواهند داشت. ملت این بدان معنا نیست که هیچ ضعفی در عملکرد ما وجود ندارد. در برخی زمینه ها به اوج پیروزی رسیده ایم و در برخی موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن ایجاد کرده است.
چگونه از اموال خود در برابر تورم محافظت کنیم؟

چگونه از اموال خود در برابر تورم محافظت کنیم؟
پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign

این مقام ارشد نظامی در ادامه تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند تا اجازه ندهیم این اتفاقات باعث دلسردی مردم شود. اگر در عرصه اقتصاد و معیشت کار کنیم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعا مشکلات حل می شود.

فدوی تصریح کرد: بخش اصلی انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است. این مرد در سطح انقلاب در بالاترین سطح هوش و کارآمدی قرار دارد و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل می کند. در تمام جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است. در بخش نظامی احتمال آسیب زدن به ستون پنجم دشمن وجود دارد، اما در بحث فرهنگی و اقتصادی، ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با ایجاد ممانعت، سعی در ایجاد نارضایتی و تفرقه بین مسئولان و مردم دارند. کار.

جانشین فرمانده سپاه افزود: رکن پنجم در حوزه اقتصاد به راحتی قابل شناسایی نیست. به دلیل سودآوری بالا و عدم ریسک برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی، کسب و کار سود محوری دارد و با تمام ظرفیت در حال انجام است. وضعیت مسکن و اجاره بها عادی نیست و عده ای با ایجاد اختلال در بازار تلاش می کنند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

فدوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس خالصانه پای کار آمدیم و بیش از 200 هزار شهید تقدیم کردیم و جان خود را از دست دادیم تا به وعده الهی برسیم که در آن تخلفی صورت نگرفته است. دفاع مقدس و میدان را به ستون پنجم آمریکا ندهید، ما هم در مشکلات اقتصادی پیروز خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید