جانشین فرمانده سپاه: دشمن در دوران کرونا سعی کرد با استفاده از فضای مجازی بر ذهن و افکار جوانان ما تأثیر بگذارد. او در اول مهر ماه به دنبال اهداف شوم خود بود

جانشین فرمانده سپاه: دشمن در دوران کرونا سعی کرد با استفاده از فضای مجازی بر ذهن و افکار جوانان ما تأثیر بگذارد.  او در اول مهر ماه به دنبال اهداف شوم خود بود

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در دوران کرونا با استفاده از فضای مجازی سعی در نفوذ در ذهن و افکار جوانان ما داشت و با تخیل خام اول خود اهداف شوم خود را دنبال می کرد. مهر، اما این هدیه غرب و نقشه از پیش تعیین شده دشمنان با خون شهدا پیروزمندانه شکست خورد و خنثی شد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می خواهند با فضای مجازی آلوده به اهداف خود برسند اما تیزهوشی مردم ما همیشه به موقع بوده است.

سردار علی فدوی در یادواره 550 شهید شهرستان صومعه سرا که با حضور فرماندار و اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی در مقابل همه دشمنان سربلند بیرون آمده ایم، افزود: ما هستیم. در راس در زمینه قدرت نظامی و موشک هایی که هیچ سیستمی نمی تواند. ما او را از مقابله با آنها ناتوان کرده‌ایم و این تنها بخش کوچکی از قدرت و توانایی ماست و زمانی از قدرت‌های خود صحبت می‌کنیم که دشمن تأثیر استفاده از آنها را احساس کند.

وی بیان کرد: ما اکنون در یک برهه تاریخی بزرگ قرار داریم و پیروزی انقلاب را بارها دیده ایم و باید در اصل پیروزی جدی باشیم زیرا دلیل اصلی نفرت دشمنان پیروزی و پیشرفت اسلام است. انقلاب ضعف معیشتی و اقتصادی وجود دارد و دشمن فقط بر آسیب زدن به این نظام و ملت تمرکز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با فضای مجازی آلوده به اهداف خود برسند اما بصیرت مردم ما همیشه به موقع خود را نشان داده است. ما با دل و زبان و عمل به جهانیان ثابت خواهیم کرد که در جبهه حق هستیم و با پشتوانه ولایت راه شهدا را ادامه خواهیم داد تا توهم خام دشمنان از بین برود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از کوچکترین نقاط ضعف نیز برای حمله به انقلاب استفاده می کنند، یادآور شد: دشمن با استفاده از فضای مجازی در دوران تاج و تخت و با تخیل خام اول مهر سعی کرد بر ذهن و افکار جوانان ما تأثیر بگذارد. اهداف شوم خود را دنبال می کند، اما این موهبت غرب و نقشه از پیش تعیین شده دشمنان به برکت خون شهدا با پیروزی شکست می خورد و شکست خواهد خورد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه دولت های اروپایی بعد از 500 سال غارت دنیا با مشکل بزرگ سوخت مواجه هستند، اظهار داشت: امروز به مردم خود توصیه می کنند که برای زمستان هیزم و دام جمع آوری کنند در حالی که ملت و کشور ما از زمان فتح جاسوسی می کنند. آمریکا تحریم شده و تحریم ها هر روز سنگین تر می شود، اما اینجا چنین وضعیتی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای عظیم جوانان ایرانی در عرصه های نظامی، هسته ای و نانو گفت: دشمن وقتی پیروزی های 60 ساله ما را دید سعی کرد جلوی تحولات بزرگ را بگیرد زیرا به خوبی می داند که انقلاب قدرتمند خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در خانه و یا هزاران کیلومتر دورتر از کشور با دشمنان می جنگند و می جنگند و طبیعی است که دشمن از ترس تشکیل جوانان انقلابی جنگ را به خیابان ها می کشاند، لذا بسیج است. به شهادت رسید.

سردار فدوی افزود: رزمندگان و ایثارگران با پیروی از شرایط الهی و با صبر و استقامت به پیروزی رسیدند، لذا ملت قهرمان ایران و دولت در کنار هم می توانند به آنچه که خداوند وعده پیروزی آن را داده است، محقق کنند البته به شرطی که مثل همیشه در شرایط سخت و مشکلات اقتصادی را حل کنیم، همه چیز را فدای شهدا کنیم و متحد و استوار در برابر دشمنانمان بایستیم.

دیدگاهتان را بنویسید