انصاف باید در پرداخت یارانه ها تأثیر بگذارد / جفا رمز موفقیت در انجام کارها است


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844417

رئیس جمهور با اشاره به برخی شکایات مردمی از روستاییان برای دریافت یارانه، خواستار رسیدگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روستاییان شد و تاکید کرد: باید در این زمینه عادلانه برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات به رفع طبقه بندی در اجرای دموکراتیزه سازی و طرح توجیهی یارانه ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد تا با تشکیل تیم کاری در خصوص رفع طبقه بندی تجدیدنظر کند. گفت: در پرداخت یارانه ها باید عادلانه بود.

دکتر رئیسی در ادامه «آزار و اذیت مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کارها دانست و تاکید کرد: اگر تصمیم یا مصوبه ای به طور جدی پیگیری نشود، هر چقدر هم از نیروی انسانی و بودجه استفاده شود، کار ادامه نخواهد داشت و ادامه خواهد داشت. پروتکل در نظر گرفته می شود روی کاغذ باقی می ماند.

رئیس جمهور همچنین با ابراز تاسف از خروج قطار از ریل در مسیر مشهد – یزد، جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت و دستور تسریع در بررسی علل حادثه و مجروحان این حادثه را صادر کرد. و بازماندگان

آیت الله رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و تبیین اهمیت حدیث معروف سلسله الذهب، گفت: ولایت مهم ترین مسئله در جامعه اسلامی است و همه بزرگان دین از آن برخوردارند. بر موضوع ولایت کاذب تاکید کرد.

رئیس جمهور عدالت را مهمترین رکن در استان حکا خواند و در عین حال گفت: حکومت و جامعه عادلانه تنها با حضور امام عادل در رأس جامعه و همه ارکان حکومت و کارگزاران تشکیل نمی شود. باید عدالت داشت تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

آیت الله رئیسی بر این اساس خاطرنشان کرد: همه کسانی که به عنوان یک حکومت مردمی در هر بخشی از دولت سیزدهم خدمت می کنند باید با ایجاد امام عادل خود عدالت خواهی و عادلانه عمل کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید