موفقیت در مدرسه و ورزش همراه با برنامه ریزی / جذب ائمه جماعت رمز موفقیت من است


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843134

آگیله ارشادی فر دختر شیروانی که سال گذشته به عنوان بهترین جوان خراسان شمالی انتخاب شد به صورت حرفه ای تنیس بازی می کند و آن را رمز موفقیت خود در جذب ائمه می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک ، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، موفق شیروانی به سراغ این دختر رفت که در ادامه گفتگوی عصرتراک با این دختر ورزشکار می خوانید.

چابک ارشادی فر دانش آموز 15 ساله شیروانی گفت: در حال حاضر کلاس نهم دبیرستان ایمان شیروان هستم و در سال 1400 به عنوان جوان برتر استان انتخاب شدم و همچنین عضو گلستان مسنو بودم و لیگ برتر Tsvete. . تکمیل شد.

وی ادامه داد: ورزش من تنیس روی میز یا پینگ پنگ است که به همین دلیل به لطف خانواده ام یعنی پدر و خواهر بزرگم که این ورزش را دنبال می کردند به این حرفه علاقه مند شدم. من هم به مرور زمان به او علاقه مند شدم: «پینگ پنگ باز شدم و زیر نظر پدرم که یکی از قهرمانان معروف آسیا و جهان است تمرین کردم.

وی در ادامه با بیان اینکه بنده و خواهرم غزاله ارشادی فر قهرمانان چند دوره استانی هستند و در رده سنی جوانان بازی می کنیم، ادامه داد: در رده بزرگسالان-جوانان قهرمان و نایب قهرمان 9 کشور و ارزشمندترین مقام مربوط به این مسابقات شدم. به مسابقات کشوری این است که در انتخابی تیم ملی جزو 4 نفر برتر کشور (مشترک سوم) شدم و این مقام را برای شهرم دریافت کردم.

این ورزشکار شیروانی افزود: تاکنون چهار مرحله به اردوی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شده ام و آخرین سالی است که در رده جوانان بازی می کنم و پینگ پنگ حرفه ای را تماشا می کنم. حدود 6 سال.”


995c17d1 dd77 4608 a181 921466932d51 خبر خاکستری

ارشادی فر با تاکید بر اینکه قصد دارم در رده سنی جوانان و بزرگسالان بدرخشم، گفت: تابستان امسال بعد از امتحانات تمرینات جدی و منظم تری را در کنار پدرم آغاز خواهم کرد و امیدوارم بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم. “.

وی گفت: پدرم استاد محمدرضا ارشادی فر از ملی پوشان سابق جانبازان و معلولین و دارای عناوین آسیایی و جهانی و داور و مربی بین المللی در سطح جهانی است.

این تنیسور افزود: به نظر من ورزش و درس نه تنها در تضاد با هم نیستند بلکه لازم و مکمل هم هستند.

ارشادی فر ادامه داد: تمرین جذاب، مفرح و شاد تنیس روی میز اعصاب و عضلات را هماهنگ می کند و سرعت، چابکی، انعطاف، هوش و تمرکز در این امر نقش اساسی دارد و تنیس روی میز به تمرکز بیشتر و یادگیری من کمک کرد. برای من راحت تر شد

وی گفت: خدا را شکر با برنامه ریزی مناسب توانستم به موازات ورزش حرفه ای درس بخوانم و با میانگین بالای موفقیت تا کنون ادامه تحصیل بدهم.

این ورزشکار محجبه با بیان اینکه حجاب مانعی برای پیشرفت ورزش حرفه ای ندارد و نخواهد داشت، تاکید کرد: داشتن حجاب در ورزش و مسابقات ورزشی و تمرینات برای من امنیت خاصی دارد و بعد از تمرین، تلاش بیشتری می کنم. من یک دختر محجبه و یک زن شیعه و مسلمان دارم، شاید در شرایط سخت مسابقات این ندا هم بتواند تاثیرگذار باشد.


7ac28753 b7d0 43e2 802c b7d1c685d689 خبر خاکستری

وی در خصوص هزینه های تنیس گفت: به دلیل کمبود اسپانسر و خوب بودن ورزش، ورزشکاران باید هزینه های زیادی را متحمل شوند، مثلا در منطقه ما برای اطمینان از یک راکت خوب، فقط چوب حدود 10 میلیون است. تومان و هر طرف سطح راکت 2 میلیون تن است که کار را سخت می کند. جالبه بدونید هر دو ماه یکبار باید رویه ها عوض بشه چون خاصیت قبلی نداره و به تدریج شتاب و سرعت و پروانه رو کم میکنه کلا یک موشک 14 تا 15 میلیون و در زمان تعویض رویه بیش از 20 میلیون قیمت داره. در سال .

این تنیسور افزود: سفر، اقامت، غذا، ورودیه، حق عضویت فدراسیون، حق بیمه ورزشی و سایر هزینه ها برای من سالی 70 تا 80 میلیون هزینه دارد.

ارشادی فر گفت: از آنجایی که فقط در این زمینه فعالیت می کنم و فقط پدرم مرا همراهی می کند وقتی برای تماشای مسابقات به استان دیگری می رویم هزینه ها چند برابر می شود.

وی با بیان اینکه از سوی ادارات کمک می شود و منکر آن نیستیم، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت تنیس بخشداری و غیره. حمایت های مالی انجام داده اند، اما با هزینه های بالا در این زمینه ناچیز بوده و حدود 10 برابر بیشتر از کمک ها هزینه می شود.

این تنیسور حرفه ای تاکید کرد: اگر مسئولان، استاندار، مدیران ورزشی و خیران از ورزشکاران حرفه ای حمایت کنند، با خیال راحت و بدون غصه تمرین می کنیم و البته نتایج بهتری هم به دست می آوریم، اما هزینه های ورزشی من توسط پدرم تامین می شود و متاسفانه من. هیچ اسپانسر نداشته باشد، قطعاً سخت خواهد بود، زیرا پدرم تا حدودی می تواند کمک کند و توانایی مالی آن را ندارد.

ارشادی فر افزود: به دلیل هزینه های زیاد سال گذشته نتوانستم در برخی از مسابقات جوانان و بزرگسالان شرکت کنم و در رده بندی عقب افتادم. امیدوارم امسال با مدیرکل جدید ورزش و جوانان مشکلات ما حل شود.»

وی ادامه داد: در کنار مشکلات هزینه های جاری، نبود حریف خوب و پیشرفته برای تمرین در شهرستان و استان نیز مشکلی است که باید در تابستان به تهران بروم که مشکل اصلی آن محل اسکان است. سال گذشته به عنوان چهارمین تیم ملی کشور انتخاب شدم، زیرا فدراسیون باید پنج نفر را به مسابقات بین‌المللی و بین‌المللی اعزام می‌کرد، اما به دلیل کمبود بودجه تنها سه تیم اول اعزام شدند.

این ورزشکار شیروانی گفت: امسال برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش مضاعف می کنم و برای شهر، استان و کشور عزیزم افتخار می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید