بدین ترتیب زهرا عطار (س); تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت / رمز موفقیت ملت ایران پیوند و ایمان کامل به مکتب ائمه است.

ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793199

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: تکریم و احترام زهرا عطار تعظیم پیامبر صلی الله علیه و آله و اجر رسالت اوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان با تسلیت شهادت بانوی بزرگ اسلام و جهان، حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: خداوند متعال به این وجود شریف افتخار می کند؛ در حالی که خداوند متعال به این وجود شریف افتخار می کند. او ثمره قلب پیامبر گرامی اسلام (ص)، همسر امیرالمومنین علی (ع) و مادر امامان معصوم است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بزرگترین بانوی عالمیان است، گفت: در قرآن کریم خداوند به حضرت مریم فرموده است که وصف است. به این دلیل که مریم بدون شوهر عیسی (علیه السلام) را به دنیا آورد و به همین دلیل حضرت مریم (علیها السلام) بی نظیر بود.

وی گفت: اما مقام و عظمت حضرت فاطمه علیهاالسلام در علم، عصمت، طهارت، عبادت، بندگی خدا، مبارزه با ظلم و هدایت مردان در راه حق از همه زنان عالم بالاتر است. ابدیت تا ابد . .

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: شیعیان، مسلمانان و تمامی حق خواهان جهان سومین روز جمادی الثانی را مصادف با شهادت حق کبیره گرامی می دارند و در سال های اخیر به فیض حق تعالی خداوند با عزا و ماتم، آن روز عاشورای دوم شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تکریم و تکریم زهرا عطار ادای احترام پیامبر(ص) و پاداش رسالت آن حضرت است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال ما را از عنایات کوثر فاطمه زهرا(س) بیش از پیش بهره مند می کند، خاطرنشان کرد: به پیش; رمز موفقیت این ملت پیوند و ایمان کامل به مکتب ائمه و توسل به این وجود مقدس است. هویت واقعی ما تشیع واقعی و اسلام واقعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید