رمز موفقیت سپاه از دو بال ایمان و بصیرت سرچشمه می گیرد


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837450

رهبر سیاسی عقیدتی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

حجت الاسلام طاهری گفت: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از هر دو بال ایمان و بصیرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، حجت الاسلام جواد طاهری امروز در دیدار این مقام مسئول و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: در هر نهضت و انقلابی، الهی و مردمی، علمای اسلام اولین کسانی بودند که خون و شهادت بر پیشانیشان نقش می‌بست. به کدام انقلاب مردمی اسلامی نگاه کنیم که حوزه و روحانیت در آن به شهادت نرسیدند و به دار آویخته نشدند و اجساد مطهرش در پیاده روهای حوادث خونین به شهادت نرسیدند؟ خدا را شاکریم که از دیوارهای فیضیه تا سلول های وحشتناک و تنهای رژیم شاه و از خیابان ها تا مسجد و محراب نماز جمعه و جماعات و از ادارات و محل های کار تا خط مقدم جبهه ها و میدان های مین، خون پاک شهدای حوزه و روحانیت افق فقاهت را تیره و تار کرده است و در پایان باشکوه جنگ تحمیلی تعداد شهدا، جانبازان و مفقودین حوزه بیش از سایر اقشار است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی پنجم خردادماه در شهر مقدس قم برگزار می شود، افزود: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. انقلابی که ساختار اساسی آن مبتنی بر معنویت و بصیرت است.

وی ادامه داد: رمز موفقیت سپاه از دو بال ایمان و بصیرت است. بنابراین از همان ابتدای ایجاد، متولیان سپاه آمدند و معنویت را به عنوان رکن اساسی در این مجموعه قرار دادند. در تمام ولایات و در شهر کوم یک مرکز آموزش عالی برای تربیت مربیان سیاسی و عقیدتی راه اندازی شد.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: همزمان با سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 تا 20 اردیبهشت ماه اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید